Gjest lillelise Skrevet 8. november 2012 #1 Skrevet 8. november 2012 Jeg er 21 og har en stund hatt et nært forhold til en på 46. Jeg er usikker på hva familie og venner vil si hvis de finner ut av det.... hva er deres meninger når det kommer til sånt? det er jo 25 år... men hadde jeg vært 30 og han 55 så hadde ikke folk sett like rart på det. er utrolig usikker på hva jeg skal gjøre, for jeg kan våkne midt på natta etter en drøm hvor han dør av en eller annen grunn fordi jeg er så redd for å miste han å bli helt fra meg og tenke på det resten av dagen... kom med alle spydige kommentarer dere vil (for jeg er er sikker på at noen her har noen) jeg vil bare vite deres meninger...
Silfen Skrevet 8. november 2012 #2 Skrevet 8. november 2012 Jeg syns det er stort, men da jeg var 21 kunne jeg godt ha gjort det selv. Nå, derimot, som jeg nærmer jeg 40, kunne det ikke falt meg inn i måneskinn å hatt et forhold til en som nesten er pensjonist. Det er tider i livet der aldersforskjeller er større og mindre, selv om de er den samme forskjellen. Jeg syns forskjellen blir "større" jo eldre man er. Mentalt sett ... vel. De fleste er på vidt forskjellige steder i livet på din alder og for en som er på dine foreldres alder. Er du klar for å leve et "gammelmannsliv"? En ting er å ha sex og flørt og kos med en som er så mye eldre, noe helt annet å gå inn i et seriøst forhold. Men når alt kommer til alt; bare dere vet hva dere vil. 1
Gjest ts Skrevet 8. november 2012 #3 Skrevet 8. november 2012 det er akkurat det som er problemet. men samtidig så har han ingen barn heller, så jeg slipper jo å bli sammenlignet med ei datter eller noe når det kommer til alder. å jeg ville ikke hatt noen problemer med å gi han barn, for han vil jo ha det så klart en gang. men jeg er utrolig redd for hva familien min sier.... de er litt vel åpenhjertige til tider å jeg er redd jeg vil bli mobba ut.... TS
AnonymBruker Skrevet 8. november 2012 #4 Skrevet 8. november 2012 Dette med aldersforskjeller i forholdskal være tabu og er noe som har oppstått fordi samfunnet sier at alle skal være "like".Hvis det er kjærlighet inni bildet så er det jo akkurat det samme hvor gammel man er,så lenge det ikke er snakk om pedofili naturligvis. Anonym poster: 3cebd5da84bf047a97db20da15641921 1
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2012 #5 Skrevet 8. november 2012 Det er en veldig stor aldersforskjell. Greit hvis man bare er kjærester som møtes for å kose seg sammen. Men jeg er skeptisk til å dele livet med over 20 år i forskjell. Det er rett og slett for mange år den ene har levd i forhold til den andre. Blir jo nesten som et far-datter-forhold. Akkurat i din situasjon er det jo litt annerledes siden han ikke har barn. Mitt råd: Kos dere sammen, vent med å involvere familie og venner. Ofte kommer forskjellene fram etterhvert og som en annen sier: Forskjellen blir større etterhvert som dere blir eldre. Og jeg som selv er 40 ville aldri vurdert å være kjæreste med en som er over 60. Uaktuelt!!
AnonymBruker Skrevet 8. november 2012 #6 Skrevet 8. november 2012 Enig, gjorde det samme selv da jeg va 22.... Og vi var sammen en stund. Nå som jeg er over 40 kan jeg ikke skjønne hva jeg tenkte på- og tenker hvor rart det ville vært i dag å være sammen med en pensjonist....... Anonym poster: 7569059fe4e42d4e81cc4d3fd8790371
AnonymBruker Skrevet 8. november 2012 #7 Skrevet 8. november 2012 Det kan sikkert gå bra det, ihvertfall for noen år. Men selv ville jeg ikke brukt mine beste år på en mann som var så gammel. Anonym poster: d80129c6e82adf69b703615458c24bdb
Steinar40 Skrevet 8. november 2012 #8 Skrevet 8. november 2012 Fornuftig er det ihvertfall ikke. Og personlig syns jeg denne 46-åringen virker noe korttenkt for å si det pent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå