vonnie Skrevet 3. mars 2004 #1 Skrevet 3. mars 2004 Hei Jeg bare lurer på en liten ting! Jeg og sambo har vært sammen i 4 år i morgen. I den anledning lurer jeg på om gutter generellt blir flaue av å få blomster tilsendt til jobben. Sambo jobber i ett veldig ungt miljø. Hva synes dere, tror dere typene deres ville satt pris på og få blomster til sendt eller???
frosken Skrevet 3. mars 2004 #2 Skrevet 3. mars 2004 Du kan jo sende en litt kul bukett - ikke akkurat røde roser. Min bror fikk en stilig og litt røff bukett til bursdagen en gang. Spør etter tips hos blomsterdekoratøren.
Gjest Seleena Skrevet 3. mars 2004 #3 Skrevet 3. mars 2004 Eg meinar det er ok! Òg raude roser... Han blir sikkert veldig glad
vonnie Skrevet 3. mars 2004 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2004 jeg tenkte egentlig på en litt "maskulin" bukett. Ikke akkurat røde roser da! får se hva jeg gjør.
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2004 #5 Skrevet 3. mars 2004 Jeg synes absolutt du skal gjøre det! Hilsen Lille meg
Dina Skrevet 3. mars 2004 #6 Skrevet 3. mars 2004 Har sendt røde roser til kjæresten min på jobb mange ganger! Han blir like glad hver gang!
vonnie Skrevet 3. mars 2004 Forfatter #7 Skrevet 3. mars 2004 Da har jeg bestillt blomster :-) Spurte bare etter en stilig maskulin bukett og Disse Han får de tilsendt til jobben. Han kommer til å bli flau. Han husker nemlig ikke sånne dager så når han får blomster så kommer han til å lurer på hvorfor......
vonnie Skrevet 3. mars 2004 Forfatter #8 Skrevet 3. mars 2004 Tenkte på en ting kanskje denne tråden ikke helt passer inn her. Kanskje den skulle være på "samliv" eller noe slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå