Gå til innhold

Romantisk og rimelig helgetur, hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med tanke på at mannen min og jeg "kanskje" er så heldige at vi har barnevakt en gang i året så har jeg lyst til å gi han og meg selv en romantisk reise en helg for bare oss to i julepresang.

Vi trenger det kan man si da dagene går i ett og vi glemmer hverandre litt.....

Jeg er ute etter et romantisk sted hvor vi kan tusle hånd i hånd i gatene, sette oss ned på en kafe, god mat osv.

Tenker å reise enten i vinter eller til våren

Nøkkelord er

* romantisk

* rimelig fly/hotell/mat osv

Takker for tips og innspill :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Roma!

Anonym poster: 68cea037e8f98134ea0f688bfbbc9aa8

Skrevet

Riga! En del fine hoteller, litt severdigheter, mye god og billig mat, pluss at gamlebyen er kjempekoselig! For eksempel spa-behandlinger er også veldig rimelig. Sjekk i alle fall mulighetene, jeg trivdes veldig godt i Riga! :)

Skrevet

Sjekk hva RyanAir har (BILLIG), og velg ut fra hvor du vil dra der :)

Der kan du fint få en flybillett for to hundrelapper

Skrevet

Riga! En del fine hoteller, litt severdigheter, mye god og billig mat, pluss at gamlebyen er kjempekoselig! For eksempel spa-behandlinger er også veldig rimelig. Sjekk i alle fall mulighetene, jeg trivdes veldig godt i Riga! :)

Har du noe hotell og anbefale i Riga?

Er det langt fra flyplassen til sentrum?

Skrevet

Jeg ville gått for Vilnius eller Budapest, begge byene er utrolig vakre, og prisnivået er lavt :) Krakow er også et godt alternativ.

Bare vær oppmerksom på at Baltikum om vinteren er litt mer "pakke seg inn i Michelin-dressen og haste til nærmeste sted med sentralfyring" snarere enn "rusle rundt hånd i hånd" ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...