Gå til innhold

Mentor/konsulent/rådgiver + investor til bedrift

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Trenger en form for rådgiver for å hjelpe bedriften til å komme på beina og komme seg ut av startfasen og realisere den til å bli noe reelt.

Så jeg lurer på: Hvor kan jeg finne sånne rådgivere? Må jeg eventuelt kontakte et konsulentfirma eller kan jeg få en "gratis" mentor (som eventuelt kan investere i bedriften)? Og hvor mye ligger prisen på for sånn konsultasjon?

Og hvordan går jeg frem for å finne eventuelle investorer og partnere?

Setter pris på svar og all hjelp :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du på LinkedIn? Kanskje du kan finne rådgivere/konsulenter i nettverket ditt eller i grupper? Ellers kan du se om Innovasjon Norge har noen foretak som passer. Evt utlyse et prosjekt som et "internship" for en student/gruppe studenter?

Skrevet

Er du på LinkedIn? Kanskje du kan finne rådgivere/konsulenter i nettverket ditt eller i grupper? Ellers kan du se om Innovasjon Norge har noen foretak som passer. Evt utlyse et prosjekt som et "internship" for en student/gruppe studenter?

Nei er ikke på Linkedln. Er det det "blogg-sosiale media"? Men kan skaffe meg det hvis det er nødvendig eller hvis det er smart. "Internship" betyr det at studenter vil jobbe med/for meg/oss og ta det som en erfaring og ikke ta så veldig mye i betalt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...