Kira27 Skrevet 3. mars 2004 #1 Skrevet 3. mars 2004 Hei, begynner å bli passeli lei av at huden i ansiktet er tørr og klør :-x Så nå har jeg kommet frem til at jeg må til hudpleier for å få skikk på huden i ansiktet, samt få veiledning i hvilke produkter som passer mitt ansikt. Jeg har hørt mye bra her inne om dermalogica, og er derfor ute etter anbefalinger av gode hudpleie-salonger i Oslo som fører dermalogica.
Gjest Ethereal Skrevet 3. mars 2004 #2 Skrevet 3. mars 2004 Har du prøvd å søke i forumet etter hudpleiesalonger i Oslo?
Kira27 Skrevet 3. mars 2004 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2004 jepp, har prøvd, men vet jo ikke om alle fører dermalogica...derfor legger jeg ut en ny tråd her i håp om at noen kan hjelpe meg :-) Ser at Face It i Frognerveien er blitt anbefalt, og jeg er ute etter å se om det er andre salonger som er anbefalt
Gjest Fru Fomle iil Skrevet 3. mars 2004 #4 Skrevet 3. mars 2004 Gå inn på www.dermalogica.no og velg finn salong.
Kira27 Skrevet 3. mars 2004 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2004 Har vært inne på den nettsiden, men da jeg ikke vet hvilke salonger som er bra er jeg ute etter anbefalinger fra de som har testet ut noen av disse salongene
Amarone Skrevet 3. mars 2004 #6 Skrevet 3. mars 2004 Kan absolutt anbefale Face-it! Veldig bra, men kanskje ikke den billigste i Oslo. Amarone
Tundra Skrevet 3. mars 2004 #7 Skrevet 3. mars 2004 Det er en på Grünerløkka, som heter Ansikt og kroppssenteret (tror det var det). Ligger tvers over Scorpius hvis det sier deg noe. Lett å se siden det står Dermalogica på markisene dems. Har ikke vært der selv enda, men har planer. Har tlf nr dit, får vel ikke legge det ut her men du kan sende meg en pm hvis du vil?
Kira27 Skrevet 3. mars 2004 Forfatter #8 Skrevet 3. mars 2004 Hei Tundra, fint om du legger inn innlegg eller pm hvis du velger å teste ut Ansikt og kroppssenteret slik at jeg får høre hvordan det var
Tundra Skrevet 4. mars 2004 #9 Skrevet 4. mars 2004 Hei Tundra, fint om du legger inn innlegg eller pm hvis du velger å teste ut Ansikt og kroppssenteret slik at jeg får høre hvordan det var Det skal jeg gjøre! Bare jeg får somlet meg dit... :-?
Dødspingvinen Skrevet 4. mars 2004 #10 Skrevet 4. mars 2004 Strawberry fører dermalogica. Og Gry blir veldig glad dersom du bestiller gjennom KG, vet du Bare se her: http://ez.kvinneguiden.no/article/articlev...eview/178/1/38/
Dødspingvinen Skrevet 4. mars 2004 #11 Skrevet 4. mars 2004 Oi! Sorry... så ikke at du ville ha hudpleiesalonger.. :oops:
Kira27 Skrevet 5. mars 2004 Forfatter #12 Skrevet 5. mars 2004 Hei, har endelig somlet meg til å bestille hudpleietime hos Cosmopolitana i Oslo (leste endel tråder her inne om denne hudpleiesalongen, og ble fristet til å prøve den)...skal bli deilig å bli dullet med i 1 1/2 time Tanken er å først få pleie via salong der de kan tipse meg om hvilke produkter som passer min hud, og hvis jeg da blir kjempefornøyd vil jeg bruke bl.a. Strawberry til å bestille produktene fra for å spare litt penger Takk for tipset Vigfa :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå