Gå til innhold

For tidlig å være i julestemning og høre julemusikk?

bebisss

Anbefalte innlegg

Jeg er helt vill etter jula! spesielt i år da vi skal feire jula hos min familie, da jeg kan komme tilbake til alle våre gamle juletradisjoner :nisselue:

Hvorfor er det så lenge til jul! jeg vil ha jula her neste uke, ikke om 6 uker!

Jeg vil høre på julemusikk, lage julekaker, og ha juleteen i en julekopp :tree:

Jeg gleder meg som en psykopat til julemiddagen, snøen og mørket, alle lysene, julemusikken, og hjemmet som er fullt av julelukt og av bakelukt.

Mmmmmm julen :nissevink:

Hvordan er det med dere? enda komt i stemninga eller er det bare jeg som er sjuk i hue?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Allerede begynt å høre på julemusikk, planlagt masse koselige førjulsaktiviteter, juleplaner, julegaver og planlegger hvilke julekaker jeg skal lage :)

Ikke bare deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mest glad i førjulstida je g, forberedelsene er mye bedre enn selve jula . Så jeg har vært i julestemning lenge jeg ; lukter , musikke , lyder og andre ting får meg i julestemning . I går feks følte jeg stemninga da jeg kjente lukta av nykokt kaffe og fyr i ovnen / ved :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh Gagaen, jeg kom i julestemning bare jeg leste om nykokt kaffe og vedfyring :biggrin:

I min leilighet er det ikke så julekoselig da, det er litt lite og litt rotere her for slik hehe. Men jeg kan da høre på julemusikk fordeom.

Jeg elsker førjulstida, og i tilegg så jeg at de allerede har kommet med julemotiv på melkekartongene :nisselue:

DA føler jeg litt ekstra julestemning:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er redd jeg skal gå lei før jula engang har starta hehe

Ja, samme her! Er redd for å drepe julestemningen dersom jeg kjører for hardt på såpass lenge før. Kanskje en god ide å starte i det små. Jul er så kos :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er helt greit jeg, i disse mørke kalde netter fortjener man noe ekstra å kose seg med.

Tenkte at jeg ikke skulle bry meg om julen før desember,men det var før jeg så at butikken har begynt å selge sjokolade-appelsinene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

It's beginning to look a lot like Christmas, ja! Jeg og sønnen "smyghører" på julemusikk når mannen ikke er hjemme. Gaveinnkjøpene er i gang, og jeg har allerede begynt å pakke inn gaver til Jr. sin kalender. Nytt glitter til juletreet ble kjøpt tidligere i dag, greit å være tidlig ute for vi fant nemlig ikke noe fint i fjor. Jeg liker å starte tidlig med gaver og forberedelser slik at vi kan kose oss med jula hele desember.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første helgen i desember er det omtrent bare søt julemusikk i min Skoda Fabia på vei hjem fra Oslo. Har da en forkjærlighet for Driving Home For Christmas. Julen blir heller aldri komplett uten The Christmas Song av Nat "King" Cole. Sistnevnte er min absolutte favoritt.

Wham! og deres Last Christmas hører jeg sjeldent på. Den synes jeg er utspilt. : /

Endret av Pene sko...
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom hjem med masse julebrus, pepperkaker, kransekaker og julegodteri til typen.

Han: :overrasket:

Jeg: :nisse:

Også reiv jeg av den delen av etiketten på julebrusen der Rudolf var, og klistret den på veggen :sjenert:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her jeg bor er det ikke noe julebrus :( men pepperkaker så jeg de hadde fyllt opp hele butikk ingangen med :danse: det betyr juuul!

Også har de pynta vinduene med julestjerner på IKEA, det gir meg også julefølelse :tree:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også i julestemning. Jeg har hørt bittelitt på julemusikk, og i neste uke tenkte jeg å begynne å se noen av julekalenderne jeg har på dvd :) Jul i Blåfjell, Vazelina Hjulkalender (den er så herlig) og Amalies Jul :)

Neste helg blir det nok litt gløgg og pepperkaker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Calavi

Jeg er også ekstremt glad i julen, men prøver å drøye den med å høre på julemusikk, julebrus osv... I fjor klarte jeg faktisk å holde det helt til 1 søndag i advent, men det kommer ikke til å funke i år. Klarer jeg å holde den i ti dager til er jeg fornøyd...

Skal sies at jeg hørte starten på Deilig er jorden med Søvguttene her om dagen, og tok meg selv i å begynne å gråte...

Åå, når jeg tenker på det gleder jeg meg bare enda mer. Julegaveshopping i hovedstaden når alt av lyst er tent, gløgg, pepperkaker, klementiner, appelsin-sjokolade, julebrus, julemusikk, fyr i peisen.... :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt greit å være glad og ha julefølelse tidlig, for min del særlig siden det egentlig er førjulstiden jeg liker best.

Jeg må jobbe hjemmefra i julen, så jeg tenker å ta litt julefølelse på forskudd, oppleve et julemarked i Lübeck eller Wien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...