AnonymBruker Skrevet 8. november 2012 #1 Del Skrevet 8. november 2012 Har noen tips til hvilken adventskalender som kan falle i smak hos en 15-årig gutt? Jeg kommer ikke til å lage gavekalender, synes det er altfor dyrt. De mindre søskenene skal få typiske småbarns kalendere som lego, playmo etc, men slikt er han for stor til. Vil f.eks flax lodd kalender være ok? Eller bør det være noe gotterì? Anonym poster: 01f4e7d04c102bc1cfd27f123f681159 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 8. november 2012 #2 Del Skrevet 8. november 2012 Hvis de yngre barna ikke får godteri-kalendere, er det feil å gi 15-åringen det.Flax-kalender bør være ok, det kan han "tjene" penger på, og 15-åringer liker å ha litt penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boudicca Skrevet 9. november 2012 #3 Del Skrevet 9. november 2012 Jeg har en kalender der foreldrene mine henger på et par twist om dagen. Ja, også julehefte på julekvelden da. Har hatt det i mange år, er 18 nå. Funker fett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 9. november 2012 #4 Del Skrevet 9. november 2012 flaxkalender er det eneste jeg kommer på. Ellers vet jeg at det er flere som har kuttet ut gavekalender hver dag når de blir større, og heller fått en litt større gave feks hver søndag i advent. Man er ofte ikke såå fokusert på antallet når man er såpass stor. Da trenger det ikke bli så dyrt heller, men det kommer jo ann på hva man legger i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Line Skrevet 11. november 2012 #5 Del Skrevet 11. november 2012 Har noen tips til hvilken adventskalender som kan falle i smak hos en 15-årig gutt? Jeg kommer ikke til å lage gavekalender, synes det er altfor dyrt. De mindre søskenene skal få typiske småbarns kalendere som lego, playmo etc, men slikt er han for stor til. Vil f.eks flax lodd kalender være ok? Eller bør det være noe gotterì? Anonym poster: 01f4e7d04c102bc1cfd27f123f681159 Lager en "gjøre"-kalender sammen til 9-åring og 17-åring. Begge elsker jula og forberedelsene. Da blir det postkort i nissepostkassa hver dag hvor det står ting som f.eks: I dag skal vi på julekonsert, lage drops, bake pepperkakehus, gå på julemarked, kinotur, dra på besøk for å levere julegaver, skitur og ellers alt som man stort sett må gjøre for at det skal bli jul (samtidig som man tar litt hensyn til interesser). Det finnes utrolig mye man kan gjøre sammen store og små og mine setter pris på fellesskapet. Noe koster litt, andre ting er kostnadsfritt. Det handler mest om å gjøre ting sammen og kose oss i førjulstida:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå