Gå til innhold

tips??? help??!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

jeg vil overrasske samboern min med noe nytt.. vi er aktive i senga for å si d mildt, både vanlig, analt å med leketøy(dildo).. men, er det noen som har tips for å "piffe" opp litt mer på sexn??

jeg har litt vanskeli for å få orgasme, noer tips på d???

jeg kunne også tenke meg å sette han i fokus å ta han opp i skyene en tur..

håper dere kan hjelpe en rådvill jente i dette..

(vi driver ikke med dask å knyting å sånt..) :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei! Høres ut som om dere har det mer spennende enn meg så råd fra fra denne kanten blir kankje ikke interesante. Uansett, jeg liker godt å kle meg ut og spille rollespill. Litt klisje, men sykepleier og pasient er alltid populært. Da er det han som få "behandling". Ellers så har vi og en variasjon av dildoer som kommer godt med i denne leken og i andre.

Sex på ulike plasser er også noe han liker veldig godt, og her har vi vært overalt.. F.eks når vi er ute kan jeg la vær å bruke truse og da kan han bare heise opp. Ikke FOR offentlig, da..

Jeg lurte på om jeg kunne stille deg et litt personlig spørsmål når det gjelder anal. Jeg får det ikke helt til nemlig, det er vondt, og jeg er litt redd for å bli utvidet. :oops: Ikke for å ta fra deg tråden din eller noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest my_grl821
Hei! Høres ut som om dere har det mer spennende enn meg så råd fra fra denne kanten blir kankje ikke interesante. Uansett, jeg liker godt å kle meg ut og spille rollespill. Litt klisje, men sykepleier og pasient er alltid populært. Da er det han som få "behandling". Ellers så har vi og en variasjon av dildoer som kommer godt med i denne leken og i andre.

Sex på ulike plasser er også noe han liker veldig godt, og her har vi vært overalt.. F.eks når vi er ute kan jeg la vær å bruke truse og da kan han bare heise opp. Ikke FOR offentlig, da..

Jeg lurte på om jeg kunne stille deg et litt personlig spørsmål når det gjelder anal. Jeg får det ikke helt til nemlig, det er vondt, og jeg er litt redd for å bli utvidet. :oops: Ikke for å ta fra deg tråden din eller noe..

Gå på kondomeriet, der fins sånn bedøvningsmiddel hvis du skal prøve anal sex..., kan kanksje ikke komme med så mange råd der jeg heller, prøvde for første gang på lørdag. Det var ikke vondt, men litt ubehagelig..., er liksom ikke vant til at ting går inn der (det skal jo noe ut derfra)

Men jeg tror trikset bare er å slappe av.

Men beste kompisen min sa at man burde bæsje først....! Da skal det også bli bedre, sa han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

vel, e ikke så vanskeli da.. d e ubehageli i starten, men like du d, så går d fort over...

bruk glidemiddel!! han skal ikke bryte seg inn da... men ta d rolig og millimeter for millimeter. ellers kan d ende me sår å elendihet..

andre me spennanes tips/opplevelsa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hvis du ikke allerede har lest den vil jeg anbefale Hot Sex av Tracy Cox...er utrolig pirrende å lese, og det kan jo hende du kan få noen tips derfra:) ...Her så blir sambo helt gal hvis jeg suger han helt forsiktig med mye spytt og tar glidemiddel på fingeren og smyger den forsiktig opp i analen hans...g-punktet til guttene er jo i rumpa (prostatkjertelen) og når jeg kiler der spesiellt samtidig som jeg suger så er det rimelig stor suksess:)

Støtter meg til hun som går uten truse når de er ute..er utrolig spennede for begge to...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

har hinta t han om akkurat d..guttan g-pungt å d dær, men neishda...

"I rompa mi e d enveiskjøring" sei han bærre da... litt synd d, sia æ tænke my på kossn d hadde vært førr han å prøve d.. Like tanken på d. e æ litt "pærvo" da eller?

tænke faktisk my på guttesex.... nysgjærri..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hva om du hadde kjøpt Hot Sex boka da..Det står ganske mye om hvordan å tilfredsstille guttenes g-punkt der, og hvis du sånn helt tilfeldigvis hadde vist han det så kan det jo hende at han hadde blitt litt mer nysgjerrig... :wink: Det er viktig at man har korte negler og bruker mye glidemiddel da og begynner veldig forsiktig!!!..bare kile i åpningen og gli sakte innover...Sambo synes det var både godt og vondt i begynnelsen, men når jeg traff ordentlig blei han helt salig i blikket...hehe...Hvis det ikke frister typen din så må du ikke "mase" om det da, men kanskje nevne det litt og gi han litt tid til å venne seg til tanken så kanskje han "plutselig" får en helt egen idè om at han har lyst på en deilig g-punkt orgasme :wink:

Lykke til iallefall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rabarbara

Jeg skjønner godt at han er "enveiskjørt" akkurat der, men han hadde sikkert kommet til og likt det. Min synes det er superopphissende og vi har kjøpt en sånn liten dings som vi bruker på ham. Kanskje dersom du trinnvis nærmet deg, strøk litt over de første gangene og var veldig "tilfeldig" og forsiktig..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og kan varmt anbvefale det. Trenger ikke engang være inni. Bare leke litt der bak. Suging og litt stimulans av analen er å være i himmelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...