AnonymBruker Skrevet 8. november 2012 #1 Skrevet 8. november 2012 Hei! Møtte en fyr for noen uker siden og vi har hittil vært på en date og en hook up. På daten snakket vi egentlig om alt mulig og han fortalte til og med om foreldrene sine og spurte om familien min, så det var en veldig behagelig date. Da vi dro fulgte han meg hjem og holdt rundt meg hele tiden. Han kysset meg på slutten av kvelden og sa 'Jeg vil gjerne gjøre dette igjen'. Etter et par uker ble jeg litt full og vi dro hjem til ham der vi hadde sex. Neste morgen holdt han rundt meg og da jeg sa jeg måtte dra hjem, sa han at han skulle følge meg men først ville han kysse meg litt. Så vi lå litt i sengen og kysset før han fulgte meg til bussen. I går sendte han melding igjen. Han spurte hvordan det gikk med meg. Jeg svarte og så bruker han sånn to timer på å svare. Jeg skrev i går kveld ved ni-tiden "Nå skal vi møtes igjen? ". Så nå er klokken snart halv ett og han har fremdeles ikke svart!!!! Skjønner ikke? Kommer han ikke til å svare? Det jeg egentlig lurer på er .... 1) Hva tror dere? Er han interessert utifra det jeg skriver? 2) Hvorfor bruker dere gutter såååå langt tid på å svare? Anonym poster: 91094cfa3265b5ad59ea7eae013b837a
Gjest tarandus Skrevet 8. november 2012 #2 Skrevet 8. november 2012 Er ikke alle som svarer på to sekunder heller. Om han er "keen"? Spør han.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2012 #3 Skrevet 8. november 2012 Er ikke alle som svarer på to sekunder heller. Om han er "keen"? Spør han. Ja, det har du helt rett i. Anonym poster: 91094cfa3265b5ad59ea7eae013b837a
AnonymBruker Skrevet 8. november 2012 #4 Skrevet 8. november 2012 Okei... Han har skrevet to ganger at han håper å se meg snart. Jeg skrev som sagt; "Når skal vi møtes?", så skriver han tilbake "Håper å se deg snart;)"..... Skal jeg skrive noe tilbake eller ikke? Hjelp! Anonym poster: 91094cfa3265b5ad59ea7eae013b837a
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 8. november 2012 #5 Skrevet 8. november 2012 Jeg ville ha skrevet "Hva med neste uke?" eller "Hva med i helgen?".. Kommer så klart an på når du vil se han.. Om han ikke svarer på det, så virker han ikke så keen ut i fra det du har fortalt her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå