Gjest Ethereal Skrevet 3. mars 2004 #1 Skrevet 3. mars 2004 Jeg lurer på én ting: går det an å få en gravering på UTSIDEN av en forlovelses-/giftering?
Mistyen Skrevet 3. mars 2004 #2 Skrevet 3. mars 2004 Jepp det gjør det. Kjenner noen som skal få gjort nettopp dette på sine gifteringer.
Lullu Skrevet 3. mars 2004 #4 Skrevet 3. mars 2004 Jepp, det skal vi ha!! Gult gull m/ skrift utenpå i platina. Tror det blir nydelig :-)
Gjest Ethereal Skrevet 3. mars 2004 #5 Skrevet 3. mars 2004 Er det en spesiell type ringer, eller har dere valgt ringer selv, og har skrift i tillegg? Hvor mye (sånn ca) koster det?
Lullu Skrevet 3. mars 2004 #6 Skrevet 3. mars 2004 Vi betaler ca. 4 000,- tipper jeg.... Har ikke fått eksakt pris, skal også levere inn eget gull. Skriften på graveringen varierer. Vi skal ha våre stjernetegn gravert inn på hver side av initialene våre. Dette tror jeg blir lekkert. Du kan jo titte her om du vil: http://www.smykkesenteret.no/forlovelsesri...ndgravering.htm
Gjest Tex Skrevet 3. mars 2004 #7 Skrevet 3. mars 2004 Qlio og Qliomannen har det på sine ringer. Kjempeflott!
Arwen Skrevet 3. mars 2004 #8 Skrevet 3. mars 2004 Det der kunne jeg tenkt meg også. Nå har vi egne ringer da. Noen som aner hva det koster da?
-ida- Skrevet 3. mars 2004 #9 Skrevet 3. mars 2004 Ikke noe problem. Man kan få hva man vil utenpå også, akkurat som inni. Martha og Ari var vel de som startet trenden sånn offentlig tror jeg, det er ganske mange som har fulgt etter.
Gjest Ethereal Skrevet 3. mars 2004 #10 Skrevet 3. mars 2004 Märtha og Ari :o ? da vil ikke jeg lenger... (jeg var i USA da de giftet seg)
jea Skrevet 3. mars 2004 #11 Skrevet 3. mars 2004 Vi har kjøpt gifte ringer i hvittgull hvor det står navn+navn=1 på utsiden av ringene og det er veldig stilig..Vi liker det veldig godt.. KOstet 5000kr for begge ringene.. bestilte over en nettside hvor ringene er laget etter hva vi ville
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå