Gå til innhold

26 år, aldri hatt kjæreste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om en 26 år gammel jente, som aldri har hatt kjæreste?

Hadde dere vært skeptiske til å innlede et forhold med meg?

Anonym poster: b6994ef70851e8f9569f9cc4db64510a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Basert på den opplysningen i seg selv? Nei. Men det kommer an på hva du hadde holdt på med i disse årene ;)

• Liker 1
Gjest Lurifix
Skrevet

Nei, men du hadde vært skeptisk til å innledet et forhold med meg :icon_lol:

Skrevet

Jeg fikk min første kjæreste da jeg var 29. Da jeg datet folk og det etter hvert kom fram at jeg ikke hadde hatt det før var det noen som syns det var rart, men ikke negativt. Var ikke det som var grunnene til at flere forhold ikke ble noe av.

• Liker 1
Skrevet

Det at du ikke har hatt kjæreste er ikke grunn i seg selv, nei. Finnes nok mange der ute som er i samme båt som ser på det som en fordel og.

Skrevet

Du er på ingen måte alene om dette. Kjærester er ikke enkelt.

Ja, hvorfor ikke. En gang må være den første for dette også. :)

Skrevet

Hva er grunnen til at du ikke har hatt kjæreste da? :)

Syns det er litt søtt egentlig jeg.

Anonym poster: cf44533e6cf44f99b2a468e2056d382a

• Liker 2
Skrevet

Jeg nærmer meg 31, og har aldri hatt en ordentlig kjæreste. Da jeg var 21 hadde jeg en 2-ukers affære med en fyr, men det var ikke akkurat rare kjæresteopplegget. Jeg har rett og slett aldri møtt en mann hvor gjensidige følelser har oppstått.

Anonym poster: df28619830ecdff9e217edea4716c0ee

• Liker 1
Skrevet

Du er ikke alene. Vi er mange som ikke får til dette med kjærester og følelser. Jeg har fylt tredve og har verken hatt kjærester eller sex. Jeg er ellers fullt oppegående med både utdannelse, jobb, leilighet, hobby osv. Det er dette med med følelsesmessig kontakt med andre mennesker jeg bare ikke får til. Jeg vet ikke hvordan jeg skal oppføre meg eller "gjøre" det.

Anonym poster: 18a71d654733c4a98fb7b44210de04dc

• Liker 1
Skrevet

25 her og aldri hatt kjæreste.

Anonym poster: 08c48f4a395726afeeb9f0f773b18d20

Skrevet (endret)

Nei. Kan ikke se noen grunn til å være skeptisk til å innlede et forhold til deg selv om du ikke har hatt kjæreste? Det kan imidlertid tenkes å vanskeliggjøre ting litt i starten pga. usikkerhet omkring hvordan gå frem. Jeg har opplevd at de som ikke har hatt kjærester før han vært litt for raske til å "måtte definere hva dette er". Altså, å tenke at de må være helt sikker på hva dette er helt fra starten. Det er sjelden sånn. Ta det litt som det kommer :) Det viktigste, tenker jeg, er å finne ut av er hvorvidt man liker noen, og vil treffe dem igjen. Så lenge man ønsker det går resten seg til etterhvert og overgangene kommer ikke så overraskende og brått på :)

Endret av PanLi
Skrevet

Jeg er 21 og aldri hatt kjæreste. Kun litt førting ol.

Tror dette er mer vanlig enn man skulle tenke

Anonym poster: 540b4548c206fe8c301b010259884000

Skrevet

Ok, godt å høre :)

Jeg er dårlig på dette med følelser og gutter, så jeg bare unngår det.

Hehe, du som lurte på hva jeg har gjort i alle disse årene :P Henger med venner. Er på fest/byen 2-3 ganger i måneden, for å ha det gøy, ikke for å finne en gutt. Har hatt ons 3 ganger i mitt liv, thats it. 26 år og har hatt sex 3 ganger :sjenert:

Har virkelig lyst på kjæreste, men er neimen ikke lett å finne en man klaffer med, som gjør at jeg ikke løper motsatt retning :sukk:

Skrevet

Hehe, du som lurte på hva jeg har gjort i alle disse årene :P Henger med venner. Er på fest/byen 2-3 ganger i måneden, for å ha det gøy, ikke for å finne en gutt. Har hatt ons 3 ganger i mitt liv, thats it. 26 år og har hatt sex 3 ganger :sjenert:

Det er nok ikke bare deg, kjære. Vanligere enn en skulle tro. Men så er det vel naturlig at de en legger merke til i dagens samfunn er de som roper høyest, puler mest, osv. Og på toppen av der er det jo mye i oppmerksomhet i media om sex. Det fører vel til at alle tror at absolutt alle går rundt og puler hele kvelden lang.

Anonym poster: 8ecd9593911ee16806e17c2c1a23d7b5

Skrevet (endret)

Har virkelig lyst på kjæreste, men er neimen ikke lett å finne en man klaffer med, som gjør at jeg ikke løper motsatt retning :sukk:

Om du slutter å løpe i motsatt retning når det klaffer så er det større sjanse for at det oppstår noe :)

Endret av PanLi
Skrevet

Absolutt ikke, 29 år og aldri hatt kjæreste, du er ikke alene om det. ;)

Anonym poster: 37bfe0fdcb6e09c321badeb826bbae99

Gjest gressløk
Skrevet

Jeg er i tjueårene selv. Jeg har hatt kjærester før, men føler egentlig ikke at jeg står noe "sterkere" for det, nå som jeg er singel. Hvert forhold er forskjellig, og det er vanskelig å sammenligne uansett. Jeg tror det er vanskelig å merke på noen om de har hatt kjæreste før også, så med mindre noen spør, så trenger du jo ikke å buse ut med det heller.

Gjest Summers
Skrevet

Du har hatt 3 sexpartnere om det høres bedre ut:-)

Og om du faktisk ønsker en kjæreste så er det kanskje ikke så dumt å begynne å lete:-) Få guttevenner, prøve seg på eksisterende guttevenner eller starte med nettdating. Sikkert sykt mange tips på disse singlesidene til hvordan man får seg kjæreste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...