Arwen Skrevet 3. mars 2004 #1 Skrevet 3. mars 2004 ... var det så mye goderiposebråk under hele filmen at jeg vurderte å gå. Stort sett tar det bare 15 minutter før det roer seg, men nå satt vi altså over to timer i det verste bråket jeg noen gang har vært med på :o :evil: Er det bare jeg som ønsker meg godterifrie filmer?
Fakse Skrevet 3. mars 2004 #2 Skrevet 3. mars 2004 I Tromsø er det snakk om å få en kinosal i det nye flerkinobygget der det serveres rødvin osv. Da blir det forhåpentligvis slutt på godteribråket, i alle fall der. Men det er rart at ikke folk kan ta litt hensyn...
Mr. Brownstone Skrevet 3. mars 2004 #3 Skrevet 3. mars 2004 Jeg har nesten sluttet å gå på kino når filmer er nye pga det med godteriposestøy. Når salen er stappfull så kan jeg ikke flytte rundt i salen og finne meg en stille plass. Men etter at filmen har gått en stund så er det god sjanse for å finne en plass uten støy. Forferdelig irriterende. Her bruker man opptil 80 kr på en film og så hører man bare knirking og tygging og det som værre er. Hvis jeg har godteri med meg så pleier jeg å kjøpe ting som ikke gir fra seg lyd. Jeg pleier også å spise opp før filmen byner.
Glitterchick Skrevet 3. mars 2004 #4 Skrevet 3. mars 2004 Var på Soria og så Den Siste Samurai, og det satt en fyr rett bortenfor meg og knasket baconkrisp, med åpen munn. Først ett kjempekrønsj når han beit den i to også mange krønsjkrønsjkrønsj når han tygget. Pleier ikke å la meg affisere noe særlig av litt normalt godteribråk, men denne gangen var det fryktelig irriterende. Særlig i de stille partiene... Helt for noen godterifrie forestillinger, eller bare stillere godteri, rett og slett!
Arwen Skrevet 3. mars 2004 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2004 Nei, normal godtespising er helt OK, men noen ganger tar det overhånd. Og alt som ligner potetgull burde vært strengt forbudt.
Dru Skrevet 3. mars 2004 #6 Skrevet 3. mars 2004 Og folk med kronisk kjeveklikking burde abolutt ikke tygge tyggis på kino!!!
Arkana Skrevet 3. mars 2004 #7 Skrevet 3. mars 2004 Jeg har aldri lagt merke til godteristøy, kan ikke si det plager meg, selv ikke premierer på Colosseum og lignende. Jeg synes selv snop er en del av opplevelsen. Vil man ikke ha hosting, folk som skal på forbi deg på do, poseknitring og ellers alt som foregår når flere hundre skal se en film sammen bør man kanskje vente til filmen kommer på video?
Gjest Madam Felle Skrevet 3. mars 2004 #8 Skrevet 3. mars 2004 Har aldri plaget meg noe særlig at folk rundt meg spiser godterier på kinoen. Det er noe som alltid har vært på kinoer, og derfor er en forberedt på det før en går inn.
Gjest gjest1 Skrevet 3. mars 2004 #9 Skrevet 3. mars 2004 Jeg unngår problemet ved å la være å gå på niern. I tillegg er jeg sjelden å ser de mest kommersielle filmene. I filmklubben er det lite godterspising. Desto mere litt utilgjengelige filmer.
Glitterchick Skrevet 3. mars 2004 #10 Skrevet 3. mars 2004 Som sagt, normal godespising og litt knitring er helt OK, men når man nesten ikke hører noe annet? På Colosseum er det som regel ikkeno problem, fordi det er så høy lyd, men på mindre kinoer uten det siste av lydanlegg så hører man det mye bedre. Jeg syns hvertfall det er superirriterende når jeg er godt inne i en film, det er en stille, nesten-holde-pusten-scene, også blir man vekket av *KRØNSJkrønsjkrønsjkrønsjKRØNSJ*. Jeg er absolutt ikke nazi på det der, elsker å se film på kino, og vet at jeg da må forholde meg til andre mennesker, men hater kjempekrønsj og mobiltelefoner. Hater mest de som faktisk SVARER mobilen... Jeg personlig venter med å grave dypest og høyest i godteposen til det er mye lyd, slik at det ikke skal forstyrre noe særlig.
Arwen Skrevet 3. mars 2004 Forfatter #11 Skrevet 3. mars 2004 Jeg vil også si at jeg tåler vanlig godtebråk, men sist gang tok det helt av. Folk var paniske i jakten på sukkertøyet i bunnen av godteposen. Hele tiden. Om folk må på do eller hoster bryr meg ikke. (må alltid på do selv :oops: )må nok slutte å gå på små saler ja, for har aldri opplevd det på store.
Fakse Skrevet 3. mars 2004 #12 Skrevet 3. mars 2004 Jeg spiser forresten smågodt på film, men passer alltid på å utnytte de bråkete actionsenene til å finne enda en godbit
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2004 #13 Skrevet 3. mars 2004 Jeg hater alt bråket som er i kinosalen så nå har jeg kjøpt meg prosjektor og lerret. Kan se kino når jeg vil uten å irritere meg over godteriposeskrapling, mobiltelefoner, fnising, klapping (nesten det verste), skravling og folk som kommer etter filmen har begynt eller går før den er ferdig. Også slipper jeg å ha høye personer i setet foran som sperrer for sikten min. Anbefales! :-)
Arkana Skrevet 3. mars 2004 #14 Skrevet 3. mars 2004 Jeg hater alt bråket som er i kinosalen så nå har jeg kjøpt meg prosjektor og lerret. Kan se kino når jeg vil uten å irritere meg over godteriposeskrapling, mobiltelefoner, fnising, klapping (nesten det verste), skravling og folk som kommer etter filmen har begynt eller går før den er ferdig. Også slipper jeg å ha høye personer i setet foran som sperrer for sikten min. Anbefales! :-) Joda, det har vi prøvd, og det er greit nok det. Men lyden og bildet kan likevel aldri måle seg med det du får på en kino, og det er noe eget å dra ut og se en film med andre. Det er som om alt blir morsommere/farligere/skumlere/tristere, man blir smittet av andres latter i salen o.l. Film er og blir best på kino.
Gjest care Skrevet 3. mars 2004 #15 Skrevet 3. mars 2004 :o jøssenavn. Dette har aldri irritert meg. Jeg har ikke tenkt på det engang..
Arwen Skrevet 3. mars 2004 Forfatter #16 Skrevet 3. mars 2004 Føler meg litt smålig nå siden jeg irriterer meg, men har aldri gjort det før assa. Kun sist gang. Og det var i en bitteliten sal på Saga.
Gjest Starya Skrevet 3. mars 2004 #17 Skrevet 3. mars 2004 Vanligvis plager det meg ikke, men det hender jo man får en "nabo" som er ekstrem med poseknitring. Jeg pleier å ha posen i håndveska som står i fanget. Da river jeg av kantene et godt stykke ned på posen, slik a det nærmest blir som en skål. Jeg er nok mer var for eget bråk enn andres når jeg er på kino.
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2004 #18 Skrevet 3. mars 2004 "godteri-bråk" har aldri plaget meg, men fnising og fjortisprat derimot....NEINEINEI! Dette skjer som oftest på spennings- og skrekkfilmer med 15 års grense, der fjortisene skriker, ler og prater under hele filmen... det er veldig irriterende synes jeg
Gjest care Skrevet 3. mars 2004 #19 Skrevet 3. mars 2004 "godteri-bråk" har aldri plaget meg, men fnising og fjortisprat derimot....NEINEINEI! Dette skjer som oftest på spennings- og skrekkfilmer med 15 års grense, der fjortisene skriker, ler og prater under hele filmen... det er veldig irriterende synes jeg Ja dette er noe jeg har lagt merke til. Det som irriterer meg (hvis jeg skal bruke det ordet) så er det når noen ler midt i en voldsepisode.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå