Gå til innhold

Laget en tråd om han som slettet meg fra skype

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg laget et tråd om han som slettet meg fra skype for en stund siden. Når jeg logget på skype i dag så jeg at han hadde sendt meg en venneforespørsel. Jeg godtok og så spurte HAN meg hvorfor jeg hadde sletta han, og jeg skjønte selvfølgelig ingenting så jeg svarte at jeg trodde han hadde sletta meg. Så skreiv han wtf og så skreiv han sorry. Han hadde visst vært i utlandet på besøk til familiemedlemmer.

Jeg vet ikke hva jeg skal tro jeg...

Her er den tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=697434

Hva tror dere?

Jeg hadde nesten kommet meg over han, men nå vet jeg ikke om jeg er lei meg eller om jeg er glad egentlig..

Anonym poster: 01715be2390ea5e1a4de2ff23df49665

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det mulig at det kan være en bug av noe slag med skype? Eller at noen andre har vært innlogget på hans konto og slettet kontakter enten ved et uhell eller med vilje?

Jeg har null peiling på skype, så aner ikke om det kan være en programfeil, det bare slo meg som en mulig forklaring.

Anonym poster: 312bfa3816d6639209bcaa90b5d66386

Skrevet

Hadde du sletta han da?

Skrevet

Hadde du sletta han da?

Jeg slettet han for ett par dager siden fordi jeg ikke ville se brukeren hans på listen min..

-TS

Skrevet

Jeg slettet han for ett par dager siden fordi jeg ikke ville se brukeren hans på listen min..

-TS

Ja, da kan du jo ikke ta han i løgn når det gjelder det ihvertfall.

Men når dere hadde såpass god kontakt; er det ikke da noe merkelig at han ikke fortalte deg at han skulle til utlandet på besøk hos familiemedlemmer?

Det syns ihvertfall jeg.

Skrevet

Det er en bug med skype som gjør at personer brått kan bli slettet, tror jeg hvertfall. Ei venninne har vel lagt meg til på nytt 4-5 ganger nå uten at jeg har slettet henne hvertfall.

Skrevet

Ja, da kan du jo ikke ta han i løgn når det gjelder det ihvertfall.

Men når dere hadde såpass god kontakt; er det ikke da noe merkelig at han ikke fortalte deg at han skulle til utlandet på besøk hos familiemedlemmer?

Det syns ihvertfall jeg.

Ja.. Syntes det var veldig merkelig jeg også..

-TS

• Liker 1
Skrevet

Det er en bug med skype som gjør at personer brått kan bli slettet, tror jeg hvertfall. Ei venninne har vel lagt meg til på nytt 4-5 ganger nå uten at jeg har slettet henne hvertfall.

Okei! Takk!

-TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...