Gå til innhold

Må bare skryte litt av meg selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ett år siden slo jeg og dama opp, hun var utro og jeg var rett og slett knust en stund. Har ikke hatt noen dates siden da, har egentlig holdt meg litt unna jenter og bare hatt litt meg tid, men i det siste har jeg villet komme meg litt tilbake i dating verdenen.

Idag så satt jeg på t-banen og så kom det på en utrolig søt jente på. Hun satt seg i setegruppen til venstre for meg. Jeg så litt bort på henne, men hun så mest rett frem til hun snudde litt på hode. Jeg smilte til henne og hun smilte tilbake, vi var nesten alene i t bane vognen, bortsett fra ett eldre par litt lenger bak oss. Jeg tok sjansen og flyttet meg bort til henne og spurte om det var greit jeg satt meg her. Det var det sa hun. Vi begynte å snakke litt, men hun hadde hodet rett fram stort sett hele tiden og hun snakket litt merkelig, helt til jeg så hvorfor. Hun hadde visst en ganske stor tannbyll på høyre side av kjeven. Jeg la egentlig merke til at hun hadde en liten kul der når hun gikk på, men hun hadde litt bollekinn så tenkte ikke noe over det. Hun var på vei til tannlegen for å sjekke det, jeg snakket ikke så mye med henne etter det ettersom jeg regnet med det ikke var så behagelig å snakke med en tannbyll i munnen, men før jeg gikk av fikk jeg nummeret hennes ^^

Sendte henne melding for noen timer siden og vi skal møtes på lørdag.

Etter ikke å ha snakket med jenter på den måten på en stund, gikk det overraskende bra :)

Anonym poster: 3ba169f582e9d79075f72cff763384dd

• Liker 21
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle ønske jeg hadde turt å satt meg ved siden av en kjekk mann som jeg så på bussen for ikke så lenge siden. Vi smilte og så på hverandre flere ganger. Han var så nydelig ... Men jeg kommer antakeligvis aldri til å se ham igjen :(

Så gøy at du fikk nr hennes og at dere skal møtes, lykke til! :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Yes, yes, YES! Slik skal det gjøres! Vanskeligere er det faktisk ikke. :laugh:

• Liker 5
Skrevet

Så utrolig kult gjort!

Skrevet

Kanskje det er noe jeg bør prøve etter hvert? Reiser med T-banen frem og tilbake fra jobb, og det er ca 40 min hver vei...

Anonym poster: bb95619fecf9c3ed264bb21f8a2a4973

• Liker 2
Skrevet (endret)

Kjæmpebra, skulle ønske at menn var modigere og tørr å ta sjanser :) Man ser jo som regel responsen før man rekker å flytte seg nærmere :)

Masse lykke til videre :)

Endret av eva-80
  • Liker 1
Skrevet

Herlig, sånn skal det gjøres!! Både kvinner og menn!! <3

Gjest Gjest_Snerk
Skrevet

Wiih, så bra! Lykke til på lørdagen :laugh:

Gjest Wanderlust
Skrevet

Så fint :D Lykke til, det går nok kjempebra!

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet (endret)

sjå der!

Slik handlar ekte mannfolk!

Eg heiar på deg!

Endret av Stjerner og planeter
Skrevet

Oh så bra gjort!

Masse lykke til , håper du oppdaterer oss :D

Skrevet

Vi møttes altså i går og hun er kjempe ålreit. Vi har mange av de samme interessene og det viste seg at vi sutderer ved det samme fakultetet og på samme årstrinn, selv om jeg aldri har sett henne før.

Vi har allerede planlagt neste møte :)

-TS

Anonym poster: 3ba169f582e9d79075f72cff763384dd

• Liker 4
Skrevet

Dette var veldig søtt. Sånne gutter som deg møter jeg aldri.

Anonym poster: d89058cf1732292241c8081c7fee12f5

Skrevet

HALLELUJA!

Anonym poster: 84a3baddb24497058307fab6e6a27b8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...