Gå til innhold

Hvor mange mb mobildata pr. mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og ser etter nytt mobilabonnement til datteren min. Vil gjerne ha et der man har et visst antall data, sms og slikt inkludert i månedsprisen. Lurer litt på Folkepakka fra OneCall, der er det 1000 mb data inkludert pr mnd.

Hun sitter MYE på nett med mobilen, og nå er det sånn at det er noe rart med antenna eller noe slikt på mobilen hennes, sånn at hun ikke kommer på det trådløse nettet vårt hvis hun sitter på rommet sitt. Hun har derfor behov for å bruke mobilnettet en del hjemme også, samme hvis hun er hos venner.

Nå har jeg virkelig ikke peiling på hvor mye data det er vanlig å bruke pr mnd, så jeg lurer på om dere tror 1000 mb er nok? Hvor mye er vanlig å bruke?

Anonym poster: 00eeb8e9dc654f199daff52eb84fa571

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1000 mb er veldig mye. Jeg klarer aldri å bruke det opp. Jeg har klart å brukt det opp en gang og det var i høstferien. Skal hun klare å bruke opp det på en mnd må hun ha mobilnettet på hele tiden og sitte der veldig mye. Men somsagt man kan klare å bruke det opp på 2 uker..

Skrevet

Jeg sliter med å bruke opp de 1000 jeg har i måneden. Det ble justert opp fra 500, og det holdt helt fint. Jeg sjekker FB og KG på bussen, leter opp ting i butikken, surfer imens jeg venter og så videre.

Det går vel an å prøve det ut en stund, i hvert fall? Og så laste ned en app som følger med på hvor mye hun bruker så hun har litt oversikt selv også?

Skrevet

Og så laste ned en app som følger med på hvor mye hun bruker så hun har litt oversikt selv også?

Har hun Android er dette innebygget nå.

Skrevet

Sitter og ser etter nytt mobilabonnement til datteren min. Vil gjerne ha et der man har et visst antall data, sms og slikt inkludert i månedsprisen. Lurer litt på Folkepakka fra OneCall, der er det 1000 mb data inkludert pr mnd.

Hun sitter MYE på nett med mobilen, og nå er det sånn at det er noe rart med antenna eller noe slikt på mobilen hennes, sånn at hun ikke kommer på det trådløse nettet vårt hvis hun sitter på rommet sitt. Hun har derfor behov for å bruke mobilnettet en del hjemme også, samme hvis hun er hos venner.

Nå har jeg virkelig ikke peiling på hvor mye data det er vanlig å bruke pr mnd, så jeg lurer på om dere tror 1000 mb er nok? Hvor mye er vanlig å bruke?

Anonym poster: 00eeb8e9dc654f199daff52eb84fa571

Da hadde jeg heller satt opp en ruter til, nærmere rommet hennes, for å gi bedre dekning.

Sikker på det ikke er snakk om noen innstillinger?

Skrevet

Jeg bruker rundt 700-1000mb i mnd på vanlig surfing, epost-synching og nedlasting av småtterier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...