Gå til innhold

denne gifteringen???

blåveis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hvilket merke er det på ringen? Det er skjelden gullsmedene lager ringer selv. Det kan godt hende noen har samme koleksjonen i gifteringer i oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er det jeg håper på.. og det står ikke noe verken i heftet eller på nettsiden om hvem som er produsent..

så da tenkte jeg at KG var verd et forsøk.. regner med at det er flere enn meg som saumfarer gifteringutvalget.. ;)

er ikke ringene fine forresten?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringene er flotte! Hvorfor ikke ringe denne gullsmeden og høre?

de ville ikke opplys om det, men foreslo at jeg kunne kjøpe ringen gjennom deres nettbutikk..

men jeg vil jo se på den i virkeligeheten før jeg kjøper, da.. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg så ringer som lingnet de du vil ha, på min jakt etter den perfekte ringen i høst. Hvis jeg var deg tror jeg at jeg ville tatt en tur på Karl Johan, på de store gullsmedene der å sett. Tror jeg så noen veldig like der :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet jeg så ringer  som lingnet de du vil ha, på min jakt etter den perfekte ringen i høst. Hvis jeg var deg tror jeg at jeg ville tatt en tur på Karl Johan, på de store gullsmedene der å sett. Tror jeg så noen veldig like der  :-)

skal ta en runde.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLÅVEIS: Det ser ut som det er samme ringene som vi har!! Gå til Bjørklund-kjeden, du!

har Bjørklund katalogen over gifteringer.. og den står ikke der..(?) :-?

hvor lenge siden er det dere kjøpte dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lompa

Det var han som valgte , og kjøpte, dem helt i begynnelsen av januar. Så det kan jo være at den katalogen du har fått er gammel,at ringene er nyere. Stikk innom en butikk og spør. Bor du i Oslo?Jeg tror det var enten på Byporten eller på Storo han var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var han som valgte , og kjøpte, dem helt i begynnelsen av januar. Så det kan jo være at den katalogen du har fått er gammel,at ringene er nyere. Stikk innom en butikk og spør. Bor du i Oslo?Jeg tror det var enten på Byporten eller på Storo han var.

jeg har bjørklunds gifteringkatalog for både i fjor og i år.. så jeg er rimelig sikker på at de ikke har denne ringen.. men jeg kan jo gå innom å spørre for sikkerhetsskyld..

kan du dobbeltsjekke med mannen din at det faktisk var på bjørklund han kjøpte dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du ikke bare kjøpe dem og så returnere dem hvis de ikke er riktige da? Du har jo angrerett så lenge du ikke får noe gravert, du kan se på utlegget som et depositum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også at jeg har sett disse ringene hos Bjørklund. Ihvertfall er jeg ganske sikker på at jeg har sett dem i vår jakt på ringer, her i Oslo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lompa

BLÅVEIS:

Joda, det var på Bjørklund på Byporten han kjøpte våre. Stikk innomde og spør,da vel. Kanskje printe ut bildet av ringene så de ikke misforstår noe. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for hjelpen!!

Men nå har jeg også ramlet over dem selv på en annen gullsmed ved en tilfeldighet (akurat når jeg hadde sluttet å lete.. typisk ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Blåveis!!

Hvor fant du de?? Har nemlig funnet noen andre fine ringer fra samme (Ole Aas) i Trondheim, og da har de kanskje like på gullsmeden du fant??

På forhånd takk!

Brumm :bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde akkurat samme giftering-broskyre hos gullsmeden på Glassmagasinet som hos Ole Aas i Tronheim.. Så da finner du nok ringen din der du også.. :)

(og de kostet 10 kr mindre pr ring i forhold til i Trondheim.. :tunge1: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen hjertelig!

Sambo fant ringen han ville ha der, og da bare henger jeg meg på!! Får jeg han til å bruke ring, så kan han godt bestemme hvordan den skal se ut!!

Lykke til!

Brumm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...