Gå til innhold

Born to Die - The Paradise Edition

Anbefalte innlegg

Gjest BabyBlue
Skrevet

Noen som gleder seg? Jeg gjør! :danse:

HER kan dere høre smakebiter av Paradise skiva, som blant annet har en nyinnspilling av storfavoritten Yayo ^^,

Dette er egentlig ikke et "nytt" album da det bare er et extended play av Born to Die, så du får hennes første album på kjøpet om du ikke har det allerede.

Liker at det henger så fint sammen med hennes første album uten at det blir slitsomt likt. I følge henne selv er hun ferdig med musikk, men med tanke på hvor mange nye sanger som blir lekket ut klarer jeg ikke helt å tro på henne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:biggrin: Hadde ikke fått med meg denne. Ride går på youtube nå.
Gjest Glorificus
Skrevet

Jeg er nesten flau over hvor dilla jeg har på musikken til Lana Del Rey. Akkurat nå er omtrent all annen musikk lagt til side for denne avhengighetsskapende plata. Bel Air er nydelig!

Skrevet

nrk.no skrev en artikkel om dette albumet på torsdag, men nå klarer jeg ikke finne den igjen. Det sto ikke noe særlig nytt der da.

Anonym poster: 781d1a7b902b088b1cf18046d90f49cd

Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg er nesten flau over hvor dilla jeg har på musikken til Lana Del Rey. Akkurat nå er omtrent all annen musikk lagt til side for denne avhengighetsskapende plata. Bel Air er nydelig!

Du er ikke den eneste, har på en måte falt litt etter, jeg som før pleide å finne en ny artist omtrent en gang i måneden... men nå har hun så mye der ute at det aldri går tomt, stakkaren blir jo lekket flere ganger i måneden :P

Synes spesielt det er koselig med kommentarene hun legger igjen på youtube :D Hun er virkelig et eksempel på hvor langt man kan komme gjennom det å by av seg selv på internett som artist. Synes oså at hennes tidligere greier er interessant, selv om hennes nye stil er noe mer polert og selvsagt derfor lettere å like for folk flest. Diet Mnt Dew var etter min mening bedre uten den irriterende beat box rytmen i bakgrunnen. Er det forresten noen som har hørt Lana Del Ray A.K.A Lizzy Grant skiva? Den er litt "acquired taste", men faktisk veldig bra laget.

Gjest BabyBlue
Skrevet

nrk.no skrev en artikkel om dette albumet på torsdag, men nå klarer jeg ikke finne den igjen. Det sto ikke noe særlig nytt der da.

Mente du kanskje p3...? I så fall er det DENNE jeg fant =)

Gjest NerdMedSverd2
Skrevet

Synes American, Cola og Yayo er noen av de beste låtene hennes hittil. Yayo er jo en gammel låt, men liker den nye innspillingen bedre.

Fortsatt ingenting som slår Blue Jeans. Husker jeg hørte den på repeat en hel dag første gang jeg oppdaget dama.

Gjest Glorificus
Skrevet

Du er ikke den eneste, har på en måte falt litt etter, jeg som før pleide å finne en ny artist omtrent en gang i måneden... men nå har hun så mye der ute at det aldri går tomt, stakkaren blir jo lekket flere ganger i måneden :P

Synes spesielt det er koselig med kommentarene hun legger igjen på youtube :D Hun er virkelig et eksempel på hvor langt man kan komme gjennom det å by av seg selv på internett som artist. Synes oså at hennes tidligere greier er interessant, selv om hennes nye stil er noe mer polert og selvsagt derfor lettere å like for folk flest. Diet Mnt Dew var etter min mening bedre uten den irriterende beat box rytmen i bakgrunnen. Er det forresten noen som har hørt Lana Del Ray A.K.A Lizzy Grant skiva? Den er litt "acquired taste", men faktisk veldig bra laget.

Jeg mener å huske at jeg har hørt noe derfra, men ikke alt. Hvor finner du den?

Åh, de nye låtene er helt fantastiske. Ride er virkelig nydelig.

Konsert i april, regner jeg med? :)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg mener å huske at jeg har hørt noe derfra, men ikke alt. Hvor finner du den?

Åh, de nye låtene er helt fantastiske. Ride er virkelig nydelig.

Konsert i april, regner jeg med? :)

Jepp, skal på konserten. Gleder meg : D

Albumet mener du? Det ble dratt av itunes for å ikke trekke fokus fra born to die, så lovlig sett er den ikke å finne der ute. Men om du roter deg borti pirater og bruker google er den ganske lett å oppdrive :) Men Lana sier selv at hun skal slippe albumet på nytt etterhvert siden hun har kjøpt opp rettightene til det, selv om det er usikkert hvor lang tid det tar. Men hun har da sluppet Yayo igjen på Paradise, som er ganske lik originalen.

Og er jeg den eneste som har kommet over May Jailer? Djesus, hun er virkelig en artist med flere identiteter :laugh: Likte navnet Sparkle Jump Rope Queen, det er bare noe så herlig trailer trash med det.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Synes American, Cola og Yayo er noen av de beste låtene hennes hittil. Yayo er jo en gammel låt, men liker den nye innspillingen bedre.

Fortsatt ingenting som slår Blue Jeans. Husker jeg hørte den på repeat en hel dag første gang jeg oppdaget dama.

Blue Jeans er en storfavoritt her også, må passe meg så jeg ikke hører meg lei. Det er rart hun ikke blir spilt mer på radioen forresten, eller er det jeg som ikke hører nok på det uansett? Har en sånn... trådløs internettradio, lurer på hvilken sjanger jeg må skru på for å finne frem til henne. Føler ikke at dama har en spesifikk sjanger, selv om det er "pop" har hun trekk fra så mye annet rart at det er vanskelig å vite. Har selv spilt Gods and Monsters på repeat, liker spesielt ironien i det at hun er en engel som er ute etter å bli pult hardt :tommelsmil:

Skrevet

Jeg hørte nettopp gjennom de nye sangene, og jeg syns egentlig ikke det var så supert. Jeg syns Ride var fantastisk, også likte jeg også Bel Air. Resten var litt meh... Får håpe det er sånn at de blir bedre etterhvert som man hører mer på sangene.

Gjest Glorificus
Skrevet

Blue Jeans er en storfavoritt her også, må passe meg så jeg ikke hører meg lei. Det er rart hun ikke blir spilt mer på radioen forresten, eller er det jeg som ikke hører nok på det uansett? Har en sånn... trådløs internettradio, lurer på hvilken sjanger jeg må skru på for å finne frem til henne. Føler ikke at dama har en spesifikk sjanger, selv om det er "pop" har hun trekk fra så mye annet rart at det er vanskelig å vite. Har selv spilt Gods and Monsters på repeat, liker spesielt ironien i det at hun er en engel som er ute etter å bli pult hardt :tommelsmil:

Hun får en del spilletid på P3.

Kaller hun ikke selv musikken sin for "sadcore"? Synes det egentlig er ganske dekkende. Elsker den gammeldagse følelsen. Min favoritt er Off to the races. Lolita og diva i samme låt - fantastisk. :)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg hørte nettopp gjennom de nye sangene, og jeg syns egentlig ikke det var så supert. Jeg syns Ride var fantastisk, også likte jeg også Bel Air. Resten var litt meh... Får håpe det er sånn at de blir bedre etterhvert som man hører mer på sangene.

Jeg synes i hvert fall at born to die ble bedre etter å ha hørt gjennom den flere ganger, så kan godt hende det gjelder for paradise også. Når sant skal sies er paradise bare en "ettertanke" av born to die, så kan godt hende at noen føler det blir for likt :vetikke:

Skrevet

Jeg synes i hvert fall at born to die ble bedre etter å ha hørt gjennom den flere ganger, så kan godt hende det gjelder for paradise også. Når sant skal sies er paradise bare en "ettertanke" av born to die, så kan godt hende at noen føler det blir for likt :vetikke:

Jeg syns også born to die ble bedre etterhvert, så det er derfor jeg håper det er det samme med paradise. Men problemet mitt er ikke at det blir for likt, jeg bare likte ikke sangene så godt. Jeg klarer ikke helt sette fingeren på hva det er som gjør at jeg ikke liker de da. Kanskje det bare var det at jeg hadde så innmari høye forventninger.

Skrevet

Åh, er like glad i Paradise-låtene som de fra Born To Die. Favorittene er nok Gods & Monsters, Ride og American. Føler nesten at livet mitt har blitt mye rikere etter at jeg oppdaget henne, haha.

Gjest Glorificus
Skrevet

Yay, i dag kom deluxe edition i posten! Goddamn, så bra!!

Gjest BabyBlue
Skrevet

Yay, i dag kom deluxe edition i posten! Goddamn, så bra!!

Boksen, eller bare deluxe edition som cd? Jeg har bestilt boksen, men jævelen dukker aldri opp :laugh:

Skrevet

Åh, har bare blitt mer og mer glad i Lana Del Rey. For en guddommelig og behagelig stemme hun har! :rodmer: Favorittene fra "Paradise" er "Ride" og "Cola", men storfavoritten er nok "Blue Jeans"

Gjest Glorificus
Skrevet

Boksen, eller bare deluxe edition som cd? Jeg har bestilt boksen, men jævelen dukker aldri opp :laugh:

Boksen! Nydelige saker. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...