AnonymBruker Skrevet 7. november 2012 #1 Del Skrevet 7. november 2012 Jeg har en skoleoppgave som jeg kunne trengt litt hjelp med Jeg skal skrive om varmekilder i hus, da har jeg valgt å skrive om gassovn, panelovn, varmepumpe og vedovn. jeg sliter litt med å finne fakta om panelovn, ang miljøvennlighet. Noen som kunne skrivd litt om det, eller gitt meg en link jeg kunne lest på? Og hvem av disse er mest miljøvennlig? Er det varmepumpe, isåfall hvorfor? Anonym poster: 0568e47d191929bf22aca57fe3f03052 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 7. november 2012 #2 Del Skrevet 7. november 2012 Tenk litt på hvor disse apparatene henter energien sin fra, om om de har noen utslipp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 7. november 2012 #3 Del Skrevet 7. november 2012 Fusjonsreaktor, greit nok vi har ikke laget en slik selv, men vi har enn ca. 8 lys minutter unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå