Gå til innhold

Til kvinner, er dere fornøyd med kroppen til partneren deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare nysgjerrig på hva kvinner syntes. Er dere fornøyd med kroppen til partneren deres? Begrunn gjerne svaret, for tykk, for tynn, for lite/mye muskler, for lite/mye definert osv.

Anonym poster: 86eab6bcc5998eb35e6b094aa1fec335

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kunne vel vært litt mer trent, men jeg er så glad i ham at jeg ikke bryr meg :)

Anonym poster: 5c24020e746fe1736c60ff041cd3956e

Skrevet

Jeg er fornøyd med kroppen hans, det er ikke han.

Han syns nok at han er overvektig,mens jeg syns at han er normal,med litt mage,noe jeg driter egentlig i..

Skrevet

Han har ikke sixpack eller noen markerte muskler eller noe, men jeg er ganske fornøyd med den. Han har ikke noe særlig mage uansett, vil helst se at han ikke får ølmage bare. Bryr meg ikke om han ikke har sixpack.

Skrevet

Veldig! :wow: Kroppen er normalt slank, og med de musklene man får fra jogging og hardt fysisk arbeid. Så han har synlig vaskebrett men med et tynt og deilig fettlag over, og godt synelig triceps. Rumpa er god og stram! Åh, jeg er så fornøyd..

Han selv har lyst på mer brystmuskler.

Anonym poster: add0394f0df9a3769602c012eb96d7d6

Skrevet

Han har litt ekstra på magen, men det gjør meg absolutt ingenting! Kroppen hans er flott fordeom. :)

Skrevet

Han syns selv han har lagt på seg mye det siste året og er ikke fornøyd med seg selv. Jeg bryr meg ikke om han har fått litt mage eller kraftigere lår. Han har brede skuldre og "harde armer" og da er jeg fornøyd :)

Skrevet

Ja, jeg er fornøyd. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd. Han har 'naturlige muskler', dvs muskler som har kommet fra mange år med fotballspilling og generell fysisk aktivitet i hverdagen. For meg er dette perfekt, da jeg ikke liker altfor store/definerte muskler som menn gjerne får når de trener styrke.

Han har dessuten den deiligste rumpa jeg har sett og han har masse sexy hår. Han er nok lavere enn "drømmemannen" min, men det har ingenting å si egentlig :)

Gjest grenlandstuppa
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd. Nå har han vært syk i et halvt år da, og gått ned 20 kg. Han var absolutt fin før, men nå tar jeg meg selv i å sitte å glo (Han er fornøyd selv). Han kunne selvsagt hatt litt mer muskler, akkurat som han mener at jeg kunne vært tynnere og mer trent, men vi er begge fornøyde med hverandre=)

Skrevet

Han har store og sterke overarmer som jeg synes er sykt turn-on! Men han har ikke sixpack, noe som jeg egentlig synes er greit. Blir litt hardt med en sicxpack synes jeg. Han er litt hårete da, men det går jo greit egentlig.

Anonym poster: 3b13362d74b6c45cd75fb027e818176c

Skrevet

Veldig fornøyd! Slank og høy, passe trent. Hår på brystet, noe jeg digger:) Han tar godt vare på helsa si og det er det viktigste!

Skrevet

Nå er jeg ikke så veldig vanskelig å tilfredsstille på de punktet, siden jeg liker mange forskjellige typer kropper. Men så har jeg en gang en mann som trener mye, både styrke og kondisjon, og har kropp deretter. Han ville vært flott med en kosemage også, men syns nå han er fin som han er. Men har mao. ingen problemer med om han skulle bli rundere med årene, som mange blir.

Skrevet

Jeg syntes typen min er utrolig digg :rodmer: Han er helt normal vil jeg si, ikke så definerte muskler men sterke armer etter fysisk arbeid i jobben og ellers. Han har fått en bitteliten pondus og jeg har forstått det slik at han misliker den men det gjør ikke noe for meg, jeg liker ham uansett og bryr meg ikke, prøver å fortelle han at jeg liker han akkurat slik han er! Og han har DE lårene etter mange år med fotball! Stramme lår med tydelig definerte muskler, og fin liten spretten rumpe :sikle:

Gjest oreokaka
Skrevet

Veldig! Høy, kjekk og veldig godt trent. Brede skuldre, og skikkelig FLOTT kropp!

Skrevet

Jeg er vedlig fornøyd, liker han akkurat som han er, høy nok til at jeg ikke føler meg "stor" rundt han, men ikke for høy, veit han selv sier han vil gå ned noen kg, men det må han absolutt ikke for min del, og så har han verdens godeste, tryggeste armkrok :rodmer:

Skrevet (endret)

Bare nysgjerrig på hva kvinner syntes. Er dere fornøyd med kroppen til partneren deres? Begrunn gjerne svaret, for tykk, for tynn, for lite/mye muskler, for lite/mye definert osv.

Kjempefornøyd!

Jeg syns han er helt perfekt. Slank, passe mye muskler, lekker å se på, ta på osv - han har drømmekroppen for meg. Han er håndverker og derfor sterk på en naturlig måte. Lekkert!

Endret av Suzy
Skrevet

Ja! Veldig definerte armmuskler og slank. Veldig forskjellig fra de to forrige, som var stutte og runde.

Anonym poster: b813c0d10773feb3a16316edd432a820

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...