Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til frisøren i dag og klippe litt av manken.

Jeg har laaangt hår med fall. Vil ikke klippe meg helt kort, men er litt lei av så langt hår også. Må ha noe lettere og mer fresht. Hvilke frisyrer kan bli fint, og lengden? Tenkte å kanskje få klippet det en god del opp. Kommer ikke på noe annet, har dere forslag? Og gjerne bilder med fisyrer. Help!

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Ønsker deg lykke til, og håper du har en frisør du har tillit til, og som kjenner deg og dine vaner :)

Skrevet

Jeg har det, men jeg skal ikke til han denne gangen. Ei venninne som har begynt som frisør skal få prøve seg. Siden hun har fått jobb på en dyr, trendy frisørsalong tar jeg sjansen. :wink: Andre hun har klippet har blitt fornøyde i alle fall.

Litt spent..spørs om jeg tør ta så mye når det kommer til stykket. Er litt pysete og redd for at det ikke skal bli bra. :-?

Skrevet

Hva med en litt oppklippet, rufsete stil med striper i ulike farger? Det er litt tøft synes jeg....Gir litt mer liv i håret, og det blir ikke så "flatt".

Skrevet

Farge skal i håret på mandag.

Tenkte faktisk litt på å farge det i en farge, ELLER ta lyse striper. Skal ha lyst hår i alle fall. Underhåret mitt er mørkt, neste svart. Lurer på om jeg vil ha det bort og bare ha lyst hår.

Får kanskje klippe opp håret så det blir halvlangt da, og gradere luggen litt. Den er alt for lang nå, til rett under haka.

Gjest Embla s
Skrevet

Lykke til :)

Det er jo litt traumatisk å klippe av seg langt hår, men hvis det er en dyktig frisør vet hun hva du vil se bra ut med (og når hun også kjenner deg og din personlighet må det jo bli bra)!!

Jeg klipte meg skikkelig kort en gang men ble aldri komfortabel med det. I ettertid ser jeg jo at jeg kledde det kjempegodt :roll:

Skrevet

Oj din heldig gris. Langt hår med fall, synest du er tøff som klipper deg jeg :-) Dersom du har hatt samme sveisen lenge forstår jeg deg, men dersom du har spart leeeeenge ville jeg ikke ha klippet det alt for mye opp. Jeg har nemlig nå klart å spart til midt på ryggen og har kjempelyst å klipppe opp :-? Men jeg skal ikke gjøre det, hjelper nok litt å få klippet tuppene og stripet det litt.

Når du har fall i håret blir det sikkert drit lekkert å få klippet det opp. Da får du litt rufsete stil. Synest det er stilig med mørkt underhår og lyse striper på toppen. Hmm...

Lykke til du blir sikkert drit stilig :wink:

Skrevet

Takk alle sammen. :-)

Jeg har hatt langt hår hele mitt liv, så føler at det trengs en liten forandring. Allikevel må jeg må ha håret såpass langt at jeg kan sette det bak i strikk. Kanskje jeg skal beholde det mørke under da..hmm. Det er jo en kul kontrast som jeg har fått mange komplimenter for. Vi får se, må høre litt med venninna mi og de andre frisørene.

Har klipt det opp før, men lurte på om jeg skulle få det klippet enda mer opp denne gangen. Har mye å ta av og håret har sikkert bare godt av det.

Flere som har latt lokkene falle? Og flere forslag mottas med stoor takk. :)

Gjest Piglet i.i.
Skrevet

Jeg hadde langt hår med fall før jeg klippet meg. Var så lei av at det var helt ustyrlig og tok hundre år å tørke.

Så nå går det nesten ned til skuldrene og er klippet i etasjer, sånn at krøllene kommer mere frem, og det er klippet skrått rundt ansiket. Trives veldig godt med det, det er lett og holde, og det eneste jeg gjør med det, er å klemme inn litt fudge for å fremheve krøllene, når det er vått etter hårvasken.

Lykke til!

Piglet

Skrevet

Har du det såpass langt at du får satt det opp/bak i strikk, Piglet?

Høres veldig bra ut, håret mitt tar også evigheter å tørke for det er så langt og tykt. Det er det som tar lengst tid om morgenen.

Nå gleder jeg meg enda mer til frisørtimen. :-) Bare noen timer igjen nå.

Skrevet

Min veninne hadde bølgete langt hår, som nådde henne til baken. Hun hadde nydelig hår, og så en dag klippet hun seg kort. Og da snakker vi kjempekort :o , hun ble fin altså, men hun driver å aler det langt igjen nå :wink:

Skrevet

Oj! Det hørtes drastisk ut. Så tøff er jeg nok ikke tror jeg. Kommer jo an på hvordan frisyren blir og det vet man jo ikke før man sitter der med alt håret på gulvet. :o

Skrevet

Var litt kjapp på trykkeren, for det jeg ville frem til var at du ikke måtte klippe det for kort :-)

Skrevet

Nei, det skal jeg ikke gjøre. Må ha litt lengde.

Skal komme med oppdatering på hvordan det ble. Enda noen timer igjen før jeg har time. Må bare bli ferdig på jobb først. :-)

Skrevet

:P Har fremdeles langt hår, jeg. :ler:

Men jeg er kjempefornøyd. Klipte av masse og klipte det endel opp. Luggen er mye kortere og klipt på skrå nedover. Ser mye mye bedre ut og det er mer liv i håret. Det er mer frisyre, det henger ikke bare rett ned og er kjedelig.

Fikk også høre at jeg har et fint og sunt hår. :D

Mandag skal jeg ta masse lyse striper, så da blir det enda bedre.

Skrevet

Tøffa... Så bra at du ble fornøyd da :-)

Gjest Madam Felle
Skrevet

Må jo være lettere å spørre frisøren som kan se deg, enn folk her inne som kanskje aldri ahr sett deg. Hva vet vi om hva du vil kle?

ta og snakk med frisøren din du om hva h*n mener ville passe deg.

Skrevet

Njei, synes jeg fikk fine svar, jeg. Går an å spørre her inne i tillegg til frisøren som man selvfølgelig prater med før klipp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...