Gå til innhold

Gutt 29 lurer på litt.. sterke følelser i sving her...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Jeg er en mann på 29 år å var forlovet med en flott jente i over 3 år.

For ca 1 år siden så byttet jeg jobb og bosted, nærmere min forlovede.

(jeg bodde hos mine foreldre i 8 mnd).

Hun er 23 år å bor på en enslig studenthybel.

Tidligere bodde vi sammen i 2 år. Så totalt over 3 år

Jeg hadde en langsiktig plan om å kjøpe leilighet å hun vill leie, du vet små problemer som eskalerte seg....Vi kranglet aldri, men begge ble til slutt redd for å irritere den andre, eller for å gjøre feil. Som gjorde at den andre ble irritert.

Jeg sa til og med at vi kunne ta pause til eg hadde fått leilighet, den ville hun ikke for da kunne hun miste meg i mellomtiden. (jeg har aldri hatt noen tanker om å gjøre det slik) jeg elsker henne slik som hun er, å ønsker å leve med henne livet ut.

Vel noen uker før eg fikk leiligheten som jeg nå har kjøpt, røk forholdet. Så nå som leiligheten er i boks, så begynte vi å diskutere å snakke sammen. Så nå slapper vi av i leiligheten ser film, lage mat å lar resten av verden dure forbi utenfor.

Så fortalte hun meg for 2 dager siden at hun hadde rotet med en annen fyr for å prøve å komme over meg. Dette endte da i en graviditet. Dette fant hun ut etter at han hadde "dumpet" henne ved å slutte å ta kontakt og slikt. hun konfronterte han med dette og han tilsto at han han ikke ville ha noe meree med henne å gjøre. (Han vet ikke noe om graviditeten)

Og dette forteller hun meg etter at vi har hatt det flott i nye leiligheten.

Hun er nå i uke 6 i svangerskap uke, og ca uke 4 dager..

Eg har fortalt henne at jeg vil gjerne hjelpe henne, å gi helle all den støtten som hun trenger å ønsker. Hun trenger ikkje å gå gjennom dette alene.

Så til resten av dere på internett.

blir jeg brukt som en backup gutt?

Burde jeg holde meg vekke fra henne?

Hun er svært tilbake holden med informasjon, så jeg vet ikke noen andre plasser jeg kan få dette ut på.

Takk til kvinneguiden, for at vi kan diskutere dette.

Håper dette hjelper, på magen, nattesøvnen, og hvordan eg fungerer i mitt vanlige arbeid.

Endret av Kahrann
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk helt vondt i magen av å lese innlegget ditt jeg :(

Jeg er redd hun bare er tilbake hos deg der hvor det er trygt, og hun vet at hun har deg som stiller opp. Hva hvis han andre ville hatt et forhold med henne, ville hun kommet tilbake til deg da? Det er det jo bare hun som vet, og kan du leve med denne hva hvis?

Det er jo en grunn til at det ble slutt mellom dere, hvorfor ble dere sammen igjen?

Hva hennes intensjoner er, og hva du burde gjøre er det ingen andre en dere som vet, dessverre, men jeg syns du skal vurdere situasjonen nøye for din egen del. Hvis det viser seg at hun er tilbake på feil grunnlag, så er det synd om du går glipp av en eventuell ny dame, som virkelig vil ha deg.

Anonym poster: 05b7b68edd7a320c325328605af70db7

• Liker 3
Skrevet

Hei

Jeg er en mann på 29 år å var forlovet med en flott jente i over 3 år.

For ca 1 år siden så byttet jeg jobb og bosted, nærmere min forlovede.

(jeg bodde hos mine foreldre i 8 mnd).

Hun er 23 år å bor på en enslig studenthybel.

Tidligere bodde vi sammen i 2 år. Så totalt over 3 år

Jeg hadde en langsiktig plan om å kjøpe leilighet å hun vill leie, du vet små problemer som eskalerte seg....Vi kranglet aldri, men begge ble til slutt redd for å irritere den andre, eller for å gjøre feil. Som gjorde at den andre ble irritert.

Jeg sa til og med at vi kunne ta pause til eg hadde fått leilighet, den ville hun ikke for da kunne hun miste meg i mellomtiden. (jeg har aldri hatt noen tanker om å gjøre det slik) jeg elsker henne slik som hun er, å ønsker å leve med henne livet ut.

Vel noen uker før eg fikk leiligheten som jeg nå har kjøpt, røk forholdet. Så nå som leiligheten er i boks, så begynte vi å diskutere å snakke sammen. Så nå slapper vi av i leiligheten ser film, lage mat å lar resten av verden dure forbi utenfor.

Så fortalte hun meg for 2 dager siden at hun hadde rotet med en annen fyr for å prøve å komme over meg. Dette endte da i en graviditet. Dette fant hun ut etter at han hadde "dumpet" henne ved å slutte å ta kontakt og slikt. hun konfronterte han med dette og han tilsto at han han ikke ville ha noe meree med henne å gjøre. (Han vet ikke noe om graviditeten)

Og dette forteller hun meg etter at vi har hatt det flott i nye leiligheten.

Hun er nå i uke 6 i svangerskap uke, og ca uke 4 dager..

Eg har fortalt henne at jeg vil gjerne hjelpe henne, å gi helle all den støtten som hun trenger å ønsker. Hun trenger ikkje å gå gjennom dette alene.

Så til resten av dere på internett.

blir jeg brukt som en backup gutt?

Burde jeg holde meg vekke fra henne?

Hun er svært tilbake holden med informasjon, så jeg vet ikke noen andre plasser jeg kan få dette ut på.

Takk til kvinneguiden, for at vi kan diskutere dette.

Håper dette hjelper, på magen, nattesøvnen, og hvordan eg fungerer i mitt vanlige arbeid.

Jeg skjønner at du liker denne jenta og vil at hun skal ha det bra. Men i dette tilfellet bør du strengt tatt snu ryggen til å finne ei annen dame, for hun her er ikke til å stole på i det lange løp... Dere gjorde det slutt, hun gikk rett til en annen og ble gravid, når det ikke funket kom hun tilbake til deg... Du er en trygg havn for henne nå som hun sliter litt, men ikke regn med at hun blir der så lenge... Dessuten, ønsker du å betale for og oppdra en unge som dama de ble gravid med i de få ukene dere var fra hverandre?

Jeg vet hva jeg ville gjort: Fortalt henne hvor skapet står og bedt henne komme seg ut av livet mitt i ekspressfart!!!

Skrevet

Du høres ut som en flott gutt, å det virker som om hun utnytter deg. Snu deg å løp!

Vil du virkelig ta vare på en unge hun fikk med en ons(?) rett etter at dere gjorde det slutt? Du virker for snill for ditt eget beste

Skrevet

Jeg ville dumpet henne tvert. Husk at du må forholde deg til barnefaren og de komplikasjoner som eventuelt kan oppstå der, noe som er rimelig sannsynlig ettersom fyren neppe var ute etter å bli pappa når han hadde sex med det som var ex'en din på det tidspunktet. Dama di er også relativt ung. Ikke mange jenter nå til dags som vil binde seg i en alder av 23, mest sannsynlig er hun borte om et par år. Da har du kanskje etterhvert fått god kontakt med og er som en far for barnet og vips så er det borte. Men hvis du er hodestups forelska er det vel bare å kjøre på, kanskje alt går bra til slutt. Det er en sjangs du må ta;)

Skrevet

Synes du burde sette abort som betingelse dersom hun vil tilbake til deg.

Anonym poster: 7ca6f76123309cecb76bf635a5c7b403

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes, som fler her skriver, at det virker som at hun "bruker" deg fordi hun vet at du er der, stiller opp for henne og er glad i henne.

Tenk deg iallefall godt om, prøv å se for deg hva som hadde skjedd om hun ikke var gravid, eller om han andre ikke stakk.

Ville hun da likevel kommet tilbake til deg, eller tror du innerst inne at hun bruker deg som en løsning fordi hun vet hvor hun har deg?

Og om du skulle velge å gå tilbake til henne, kan du leve med å ikke vite hvor du har henne?

Ønsker deg lykke til, det høres ut som en vond situasjon.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...