Gjest lisha Skrevet 7. november 2012 #1 Skrevet 7. november 2012 Klær til min kjære sitter jeg å tenker på idag! Der er jo så mange varianter : dress, sjakett,smoking ++ Jeg har lyst at min kjære skal ha mørk dress på, hvit skjorte og med en fin vest og kravat til. Vil at kravaten og vesten skal være samme farge som kjolen min, med et lyst mønster i vesten. Syns kravat er finere enn vanlig slips i en slik setting Men sånn "rikitg" sett så hører vel kravaten til sjaketten (der mannen har lang jakke), så går det greit å bruke det til vanlig dress også?
Gjest 2013 bryllup Skrevet 7. november 2012 #2 Skrevet 7. november 2012 Tror det er vanlig med karvat til dress Det skal jeg i alle fall prøve å få min brudgom til å bruke
Portvinpiken Skrevet 7. november 2012 #3 Skrevet 7. november 2012 Det skal fint kunne brukes kravat (kalvekryss) til smoking og dress også. Ihvertfall i følge denne artikkelen og de vi har snakket med i brudesalonger og ulike dressbutikker. http://www.bryllupsmagasinet.no/Artikler/Brudgom/Slips-flue-kravat-eller-plastrong-/ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå