Gå til innhold

Ivory,Light gold,champagne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor stor er differansen på disse? :-? Jeg vet jo Ivory er mer eller mindre kremaktig hvit, men hva med de to andre? Er den ene "brunere" enn den andre eller? :-? Takknemlig for alle svar. :kul:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror light gold og champagne er det samme, mer er ikke sikker.

Skrevet

Glemte jo å spørre hva som ville passe best til en som er rimelig lys da... :roll:

Skrevet
Hvor stor er differansen på disse? :-? Jeg vet jo Ivory er mer eller mindre kremaktig hvit' date=' men hva med de to andre? Er den ene "brunere" enn den andre eller? :-? Takknemlig for alle svar. :kul:[/quote']

Vanskelig å beskrive farger...

Ivory er hakket gulere enn diamond white (offwhite).

Light gold er litt gyldnere enn ivory, har fortsatt mye gult i seg.

Champagne er den gyldne "beige-brun-grå", går mer i brunt enn light gold.

Den er ikke like brun/mørk som mokka...

Det varierer masse fra designer til designer, vel å merke. Det en designer kaller champagne kan godt ligne på det en annen kaller light gold.... også får forskjellige typer stoff forskjellig resultat med samme farge.

Skrevet
Glemte jo å spørre hva som ville passe best til en som er rimelig lys da... :roll:

Kommer helt an på hva slags lys hud du har og hva slags ivory eller champagne eller light gold det er ;)

Skrevet

Jeg er veldig lys, så jeg har valgt light gold, synes Ivory ble litt for hvit for meg. Men dette varierer fra merke til merke og stoff til stoff tror jeg.

Skrevet

Jeg er veldig lys, både i hår og hud. Hadde i utgangspunktet lyst på en champagnefarget kjole, men jeg ble sterkt anbefalt i alle salongene jeg prøvde å ikke gå for det. De sa at veldig lyse mennesker ofte blir seende grå og blasse og litt gjennomsiktige ut i slike farger...

Men det varierer sikkert fra person til person. Jeg er nemlig ekstremt bleik!

Skrevet

Jeg er "nordisk" lys, og jeg har cremefarget kjole. Det passer veldig godt til min lyse hud og lyse hår..Men, nå skal jeg jo være brun på selve dagen da :-)

Skrevet

Jeg er bleik, og lys blond i håret. Min kjole er ivory eller kremhvit om du vil kalle det. Det var en perfekt farge til meg.. blir heller ikke så fort brun når det kommer til stykke. Med den fargen ble jeg til og med litt fresjere i huden.. Hvis du skjønner..

Skrevet
Jeg er bleik' date=' og lys blond i håret. Min kjole er ivory eller kremhvit om du vil kalle det. Det var en perfekt farge til meg.. blir heller ikke så fort brun når det kommer til stykke. Med den fargen ble jeg til og med litt fresjere i huden.. Hvis du skjønner..[/quote']

Slik ble det til meg også. Ivory er fint på oss blekinger! :ler:

Skrevet

Min kjole er ivory, og dermed ganske så kremhvit. Men bildet som er lagt ut fra Kristins brudesalong viser en nesten helt gul kjole..... Fargegjengivelsen er helt gal, så vær litt obs hvis dere skal bestille kjole over nettet....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...