Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville du tillatt at kjæresten din flørtet med andre? Hvorfor / hvorfor ikke?

Anonym poster: 19cbad9ce441cc886636c43c965f0cb2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han kan flørte så mye han vil, bare ikke foran meg.

• Liker 4
Skrevet

Jeg regner egentlig med at han småflørter nå og da, de fleste gjør vel det. Men så kommer det jo også an på hva du eller andre anser som flørting, noe jeg tror varierer mye. Hva jeg ser på som flørt trenger ikke han å se på som flørt.

Men jeg har ikke noe imot det :) Har vært igjennom de sjalugreiene før, føler jeg er ferdig med det

Anonym poster: d9fa6ec161a59c7b5720789775323f74

• Liker 2
Skrevet

Det er så situasjonsbetinget og så mye av et definisjonsspørsmål at det blir umulig å svare konkret.

• Liker 6
Gjest Darthoven
Skrevet

Flørting er sunt og det burde man gjøre. Vet at mange oppfatter samboern min som flørtete, og det er helt greit. Jeg flørter da i blandt jeg også! Problemet mitt er bare at jeg ikke er på bølgelengde med de fleste kvinner, og at de oppfatter sannsynligvis ikke at jeg flørter. Men det får nå være.

Skrevet

Jeg ønsker ikke at han regelrett går og flørter med andre for å oppnå en falsk interesse fra motparten eller denslags. Og det gjør han ikke heller.

Jeg synes det er stor forskjell på flørt og en hyggelig prat.

Enig med mr. Heisenberg, det er et definisjonsspørsmål.

• Liker 3
Skrevet

Flørting er sunt og det burde man gjøre.

Kilde til per review forskningsartikler som beviser dette?

• Liker 1
Gjest Darthoven
Skrevet

Kilde til per review forskningsartikler som beviser dette?

Hvem vet. Du får leite det opp om du bryr deg.

• Liker 4
Gjest Lille-pus
Skrevet

Hyggelig, sosialt samvær med andre mennesker av begge kjønn vil gjerne frigi en lett flørtende tone.

- det er signaler om at man ser hverandre i det selskap man befinner seg og gjør at praten går lett og alle har det hyggelig :)

Man kommuniserer med andre mennesker, hygger seg.

Det er komplett uproblematisk for min del.

Man må tåle å gi sin partner 'luft under vingene', la dem 'fly' , - for så å returnere til 'basen' hvor sjelen deres bor.

.

Tar denne flørten derimot form av kurtise så liker jeg ikke det like godt.... for å si det forsiktig.

Dette har jo alt å gjøre med hvilket forhold man har til sin partner, hvor trygg man er på hverandre.

• Liker 6
Skrevet

Så lenge han tåler at jeg gjør det samme ;)

Jeg aksepterer ikke at f.eks. han forventer å kunne flørte med andre, mens han mener jeg ikke kan gjøre det - I don't think so.

Gjest snoopy_93
Skrevet

Det er bare å flørte i vei for min del, men da skal jeg også få lov. (noe som pr dags dato ikke skjer da jeg ca ikke får ha guttevenner)

Skrevet

Jeg er en av de gammeldagse kvinnen som vet at man ikke er nødt til å være sammen med noen,men skal man først være det får man gjøre det ordentlig og ikke halvhjertet.

Jeg syns heller ikke at når man smiler ekstra eller er ekstra hyggelig mot det motsatte kjønn at det er flørting,sånn som mange beskriver det her.

Anonym poster: 25b7c0ec4de9d7167a3557034d9c9a83

• Liker 2
Skrevet

Kommer vel an på hva man legger i flørting. For meg er flørting at man har intensjoner om noe mer utover det å være hyggelig. Og det tillater ingen av oss.

For meg er det ikke flørting at man smiler og ler sammen med kollegaer på jobben, eller holder en munter tone generelt sett.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror flørting er veldig sunt. Så lenge man ikke tråkker over streken liksom. Men det er avhengig av at begge parter i forholdet ikke er sykelig sjalue.

Skrevet

Det er bare å flørte i vei for min del, men da skal jeg også få lov. (noe som pr dags dato ikke skjer da jeg ca ikke får ha guttevenner)

Nekter han deg å ha guttevenner? Ville jeg aldri gått med på.

• Liker 1
Skrevet

Jeg flørter hele tiden omtrent.Ikke sånn at jeg overdriver elns,men jeg liker å ha en veldig god tone med de jeg snakker med.Og jeg vet at også samboeren gjør det,for det har jeg sett flere ganger og det gjør meg ingenting.Må jo kunne gå ann å flørte litt med andre enn de man er sammen med så lenge man ikke drar det for langt.

Skrevet

Hmm, det er vanskelig å si siden kjærsten min er veldig lite flørtete av seg. Han er blid, tuller mye og er lett å snakke med, men sånn er han jo mot alt fra taxisjåfører til bestekameraten. Jeg har aldri opplevd å se han flørte med en jente på en måte som får meg til å føle meg truet på noen måte, han er bare seg selv.

Enkelt jenter flørter med han da, uten at han innser det eller legger merke til at det gjør meg ukomfortabel. Men det er jo en annen sak.

Gjest 2013 bryllup
Skrevet

For meg er det naturlig i kommunikasjon med gutter å legge an en litt små flørtene kommunkasjonsmåte. Jeg legger ingenting i det, tror heller ikke de gjør det (ser jo ringen på fingen min).

Mannen må gjerne gjøre det når han snakker med jenter også, så lenge han heller ikke legger noe i det. Farlig blir det om småflørting utvikler seg til noe mer, det må man være obs på! :)

Men jeg finnes ikke sjalu, fordi jeg stoler fullt på partneren min.

• Liker 1
Skrevet

Nei.

Jeg synes ikke flørting med andre er passende når man er i et forhold, og ikke kan jeg skjønne at man har behov for det heller, med mindre man er temmelig lei av sin partner.

Flørting har i mine øyne nesten alltid større eller mindre grad av seksuelle undertoner, og kan i tilegg lokke frem følelser som forelskelse/tiltrekning. At man skal drive med slikt når man er i et forhold med en man elsker, blir helt feil for min del.

Anonym poster: 8e4d34f04c01ed6ae3fa6dcccdba422c

• Liker 6
Skrevet

Hyggelig prat: greit. Flørting: ikke greit. Er en forskjell på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...