Gjest TYr83 Skrevet 3. mars 2004 #1 Del Skrevet 3. mars 2004 Hei... Jeg har akkuratt flyttet for meg selv for første gang.. Oxo har jeg ett litt teit spm... Jeg har ikke tørketrommel, hvordan skal jeg vaske håndklene så de ikke blir så stive og ekle?? Alle tips mottas med takk!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 3llie Skrevet 3. mars 2004 #2 Del Skrevet 3. mars 2004 Jeg vasker håndklene på 95 grader, bruker tøymykner og tørketrommel. De blir aldri stive og ekle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 3. mars 2004 #3 Del Skrevet 3. mars 2004 Ikke la de ligge lenge i maskinen når den er ferdig. Heng opp med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 3. mars 2004 #4 Del Skrevet 3. mars 2004 Jeg vasker håndklene på 95 grader' date=' bruker tøymykner og tørketrommel. De blir aldri stive og ekle.[/quote'] H*n hadde jo ikke tørketrommel.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 3. mars 2004 #5 Del Skrevet 3. mars 2004 Nå liker jeg stive håndklær fordi de tørker bedre, men vi har heller ikke tørketrommel og bare jeg har tøymykner (comfort) når jeg vasker dem blir de supermyke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 6. mars 2004 #6 Del Skrevet 6. mars 2004 Kjøp deg tørketrommel først som sist. Det er en investering på lik linje med seng og kjøleskap.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå