Gå til innhold

Menn: Kunne dere tenke dere et forhold med Fotballfrue?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det nok at hun er pen, hyggelig og i godt humør, eller er alt dette selvopptatte og overfladiske ved henne frastøtende/avtennende?

Anonym poster: 09ea3906d83c838295fc4a381d8aae5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:sjokkert:

Anonym poster: 88725087abaf151f265b99a09552de9a

Skrevet

So it comes down to this..

Anonym poster: 07d570f48270846c3aed6c90742e7785

Gjest Summers
Skrevet

Greit at du ser ned på oss menn på KG, men vi leser faktisk ikke slike blogger og vet ikke mer om fotballfrue enn at hun er tynn(av en eller annen merkelig grunn kommer slikt i avisa)

• Liker 3
Skrevet

Fotballfrue, - who??

Ingen anelse hvem det er, og kan ikke si at jeg bryr meg.

Skrevet

vet ikke helt hvem det er., men kan si at generelt så er stor grad av selvopptatthet og overfladiskhet noe av det mest frastøtende jeg vet om på kvinner,og folk generelt

Skrevet

Eksen min sendte meg en link til den bloggen en gang. Hun er ikke noe for meg. Virker i overkant opptatt av shopping og fjas. Det ser ut som om hun kan lage mat da. Det trekker opp, men kan ikke nok

Anonym poster: 798e070f81fe1ef04d24de4f838b1f10

Skrevet

Jeg kunne i alle fall ikke tenke meg et forhold med noen som uten videre kommer med ufine karakteristikker av medmennesker de ikke kjenner, og dessuten prøver å lokke andre til å støtte opp om dette.

• Liker 4
Gjest Lurifix
Skrevet

Er hun selvopptatt og overfladisk eller spiller hun det fordi det selger?

Skrevet

Dette er den mest latterlige, uinteressante tråden på KG EVER!

Anonym poster: 37a2ea8074383d6cef66ffdbaa030359

• Liker 1
Skrevet

Dette er den mest latterlige, uinteressante tråden på KG EVER!

er du seriøs? i så fall hvorfor er denne så latterlig?
Skrevet

Kan noen som helst tenke seg et forhold med noen man ikke kjenner? Jeg regner med at personen som fremstilles på bloggen ikke er i nærheten av hvordan hun egentlig er, så det blir nesten enklere å avgjøre om man ville innledet et forhold med en man ikke vet noe som helst om..

Anonym poster: 5e1503586324e4df0ca640cb09b628c0

• Liker 1
Skrevet

Tenner ikke på hennes utseende, eller tanken på at en svett middelmådig fotballspiller har griset med rørepinnen i henne.

Ellers har jeg for mye nett-tid foran monitoren til å dømme et menneske for den lille prosenten av livet deres som de viser fram på verdensveven. Det eneste jeg vet er at intrykket og helheten blir skjevt, veldig skjevt i forhold til virkelighetens resterende nittini.

• Liker 1
Skrevet

er du seriøs? i så fall hvorfor er denne så latterlig?

HALLO!!! Fotballfrue!?!?! Hvem bryr seg om hvem som ville hatt et forhold til denne bimboen? Latterlig og idiotisk! Hvem i alle dager lurer på noe så dumt?

Skrevet

Jeg kunne i alle fall ikke tenke meg et forhold med noen som uten videre kommer med ufine karakteristikker av medmennesker de ikke kjenner, og dessuten prøver å lokke andre til å støtte opp om dette.

Så svaret er nei, altså.

Skrevet

Så svaret er nei, altså.

Tipper "Gud" refererte til TS.
  • Liker 2
Skrevet

Hahaha! Aner ikke. Jeg måtte vel ha truffet henne først før jeg kunne avgjøre om jeg ville gitt henne en rundhåndig sjanse eller ikke.

Skrevet

HALLO!!! Fotballfrue!?!?! Hvem bryr seg om hvem som ville hatt et forhold til denne bimboen? Latterlig og idiotisk! Hvem i alle dager lurer på noe så dumt?

slapp av litt a. hvorfor gikk du inn på tråden da liksom? dessuten er det andre ting på forumet som er minst like lite interessant

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...