AnonymBruker Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 Arbeidsgiver driver støtt og stadig og fikser på mobilabonnementet mitt. Greit nok, helt til jeg nå har fått iPhone og fått tilsendt nytt sim-kort. Hvordan i huleste åpner man en iPhone?? Anonym poster: 8cf8e5bc5c086f6eaadba0ddb1423b59
Vendie Skrevet 6. november 2012 #2 Skrevet 6. november 2012 Mulig jeg tar feil for jeg har ikke iPhone selv, men jeg tror det skal ligge en hvit pappgreie i esken hvor det ligger en tynn, liten nøkkeldings. Så finnes det vel et lite hull et eller annet sted på telefonen, der du låser opp.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2012 #3 Skrevet 6. november 2012 Mulig jeg tar feil for jeg har ikke iPhone selv, men jeg tror det skal ligge en hvit pappgreie i esken hvor det ligger en tynn, liten nøkkeldings. Så finnes det vel et lite hull et eller annet sted på telefonen, der du låser opp. Hm... Har hatt telefonen i snart et år, om det noengang noensinne har eksistert en nøkkel, finnes den nok ikke lenger... Anonym poster: 8cf8e5bc5c086f6eaadba0ddb1423b59
Angelheart2 Skrevet 7. november 2012 #4 Skrevet 7. november 2012 Du trenger ikke nøkkelen, kan fint bruke en binders, eller en øredobb ;-) På høyre side av skjermen er det en liten spalte med et lite hull i. Stapp bindersen/øredobben/nøkkelen inn der og SIM-kortholderen spretter ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå