Gå til innhold

Trenger råd og tips angående en gutt! Åpen for alle svar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei!

Skal prøve å forklare dette kort. For en stund siden ble jeg kjent med og møtte en gutt via en felles kompis av oss. Han virker som en kjempe bra gutt og jeg ser mange sider med han som jeg også ser etter i en potensiell kjæreste. Han er omtenksom, kjempe snill, morsom, veldig forståelsesfull, ærlig og som et pluss; et bra utseende. Etter tre møter ble det til at han overnatta hos meg. Det skjedde ikke noe annet enn at vi bare lå og koste litt og småprata hele natta, kjempe koselig! Jeg føler allerede at vi har god kjemi og han er bare en super type!

Problemet.. (eller mange ser vel kanskje ikke på dette som et problem) er at han fortsatt er jomfru og har utrolig lite erfaring med forhold og jenter generelt. Han klarer absolutt ikke å kysse og det er ganske tydelig at dette ikke akkurat er noe han har drevet mye med. Selv har jeg en del erfaring både fra sex og samliv. Personlig liker jeg at gutten skal være mer erfaren enn meg når det gjelder slike ting da jeg ikke liker å være "overhodet" og "sjefen" i et forhold.

Spørsmålet mitt er da, hva ville dere ha gjort i denne situasjonen? Jeg er virkelig villig til å få dette til å fungere, men føler at det blir så feil. Burde jeg føle meg dum som henger meg opp i dette?

Ønsker bare seriøse tilbakemeldinger, takk :)

Anonym poster: fa4766588b55d38ab25df59426a5dbab

Anonym poster: fa4766588b55d38ab25df59426a5dbab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han lærer seg jo ting etterhvert? Du blir jo ikke noen sjef i forholdet bare fordi du har pult mye.

Anonym poster: ace128a98b400dc6002a0e2c4551e7a1

• Liker 5
Skrevet

Bare la han slappe av så tar han det på instinktet skal du se...:)

Anonym poster: 6ec4168495d8fc3f1df66feba4ac6ee6

• Liker 1
Skrevet

latterlig, om DET er en issue, så fortjener han ei med litt bredere innsikter isåfall.

Han er nok veldig klar over dette selv, så det kan være et sårt tema for han, om du ikke er god nok for han og velger å fokusere på kvaliteter som kommer av seg selv med litt tid, en de positive trekkene du nevner som burde veie opp for det der, så trekk deg unna før du drar mer følelser inn i bildet.. ;)

Anonym poster: 1a44a23f990c30bed0e953a304ba1d29

• Liker 2
Skrevet

Hvor gammel er dere?

Anonym poster: c938ff47352855f1ee015a480b0d0266

Skrevet (endret)

Om du er villig til å få det til å fungere, som du sier, så tenker jeg at det er et godt utgangspunkt. Du liker ham, erfaren eller ikke. Men det høres ut som at det at han er jomfru er litt trøblete for deg. Jeg tenker som så at alle gjør ting ulik, og at det selv med mye erfaring tar litt tid og prøving for å finne en god, felles rytme ;) Sånn er det som regel med nye ting... Kan du fortelle ham hvor/hvordan du liker å bli kysset, holdt, strøket, tatt på etc.? Jeg gjør som regel det uansett, jeg. For selv om de har masse erfaring fra før, så har de ikke erfaring med meg og hva jeg liker :) Prøv dere frem, er mitt forslag. Du kan bli overrasket!

Endret av PanLi
  • Liker 1
Skrevet

Han fyren der fortjener ikke deg! Litt morsomt at du vil dumpe han pga jomfru, når "alle jentene" på forumet her skriver "åååå det er så positivt med gutter som ikke har pult rundt", "Da kan jo jeg lære han opp" osv osv i andre tråder...

Anonym poster: 46469f52f5c3a90fdd5de1f9a6c962cf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...