Gå til innhold

Er det noe du gleder deg til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe du ser frem til, noe som får deg til å gi det lille ekstra? Fortell, jeg vil gjerne høre!

Jeg gleder meg til å bli ferdig med eksamen og reise hjem på ferie, det får meg gjennom dette slitet.

Anonym poster: 6d2a0d99c973d902f50e8bc927fef1b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JUL :nisselue:

Helt off topic. Men du er så FLINK til å lage så nydelige og fine bilder av deg selv! :)

Anonym poster: bfc89314f87fe5479ed1ae82b0b6cb0a

• Liker 2
Skrevet

Må bare innse at jeg ikke gleder meg til noe som helst. Det er jobb, studier og juleferie og ingenting er å juble for.

Anonym poster: a6dc58bc3c8fbe93eec1702b559fdff3

Skrevet

Venninnebesøk, julebord, jul, weekendtur med mannen, frihelg +++ (Jeg holder meg oppe av de små gleder :biggrin:)

Og så gleder jeg meg faktisk til våren kommer...

Skrevet

Helt off topic. Men du er så FLINK til å lage så nydelige og fine bilder av deg selv! :)

Ahah, tusen takk :) Så hyggelig :laugh:

Hvorfor off-topic? ;P Jeg har ikke så mye annet å glede meg til for tiden, og jeg føler at julegleden får meg gjennom problemene mine :laugh:

Skrevet

Må bare innse at jeg ikke gleder meg til noe som helst. Det er jobb, studier og juleferie og ingenting er å juble for.

Jeg håper du gleder deg mer da det nærmer seg jul. Er ikke ferdig med eksamen før den 20. juli og skal jobbe litt i jula, men jeg gleder meg likevel til å se familien min og kose meg hjemme.

Skrevet

Ahah, tusen takk :) Så hyggelig :laugh:

Hvorfor off-topic? ;P

Fordi jeg bare måtte si det :P

• Liker 1
Skrevet

Gleder meg til torsdagen! Da skal tilbringe helgen med en skikkelig fantastisk mann som jeg egentlig faktisk nettopp har møtt! Være turist, slappe av og kose meg masse sammen med han og ikke tenke på jobb eller noe annet tull. <3

Skrevet

Fordi jeg bare måtte si det :P

Aww :lillesky:

Missforstod litt, trodde du mente at "JUL :nisselue: " var off-topic x)

Skrevet

Som flere sier, JUL! Åå, som jeg gleder meg til å bli ferdig med eksamen, flytte hjem til mamma for julen! Kose meg med familie og venner med masse god mat, julefilmer og julekaker :) Er i julemodus allerede! 5 uker til juleferie!

Gjest energibånd
Skrevet

Gleder meg til JUL og FERIE! Skal tilbringe julehøytiden hos pappa i Pittsburgh. Gleder meg til å se ham og resten av familien igjen. Det skal bli så herlig!

Skrevet

Jeg gleder meg til å få operasjon overstått, og til å få eksamen overstått. Jeg stresser bare mer og mer jo nærmere eksamen man kommer, så blir deilig å få det overstått. Så gleder jeg meg til jula, og ikke minst Hafjell-tur i uke 5! :strix:

Skrevet

Jeg håper du gleder deg mer da det nærmer seg jul. Er ikke ferdig med eksamen før den 20. juli og skal jobbe litt i jula, men jeg gleder meg likevel til å se familien min og kose meg hjemme.

Hahaha, mente så klart 20. DESEMBER, og ikke 20. juli :fnise:

Skrevet

Hahaha, mente så klart 20. DESEMBER, og ikke 20. juli :fnise:

Ja, jeg skjønte ikke helt hvordan du kunne ha eksamen før jul når den var 20. juli. :hoho:

Jeg har eksamen 4. desember og 11. desember. Gruer meg, det er jo bare knappe to uker siden operasjon når jeg har den første eksamenen og jeg kommer til å gå på sterke smertestillende da også .Så blir spennende å se funksjonen min under den eksamnen :P

Skrevet

Til eksamen er over. Så slipper jeg å gå rundt og bekymre meg om hvordan det kommer til å gå. Hehe.

Skrevet

Har ikke eksamen før til sommerferien. Har ikke familie jeg skal være med. Ikke julaften og heller ikke romjula. Så da er det ingenting annet enn å glede seg over at jula er over.

Skrevet

Første jeg gleder meg til er å se filmen, de andre på lørdag. Så gleder jeg meg til 4 desember, da er jeg ferdig med eksamen. Ellers gleder jeg meg veldig til høsten da jeg kan starte å studere noe jeg virkelig vil.

Skrevet

Gleder meg til torsdag, da skal jeg absolutt ingenting. :biggrin:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...