Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har i det siste begynt å vokse bart over munnen min. Jeg er en 18 år gammel jente. Hårene er helt lyse og myke, altså er det bare dun. Likevel stresser jeg litt, ettersom jeg aldri har hatt hår der før. What to do? Blir det verre hvis jeg napper/vokser det?

Anonym poster: 01d3361b7f051fbe06f2d8a450dfe029

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er heldig da, jeg fyller 18 denne måneden og får MØRKE hår pga genene mine x) Blir nok verre hvis du barberer, men voksing vet jeg ikke. Personlig så napper jeg det med pinsett, vet ikke om det vokser ut noe fortere, men synes ikke at det er noe stress. :biggrin:

Skrevet

Det har i det siste begynt å vokse bart over munnen min. Jeg er en 18 år gammel jente. Hårene er helt lyse og myke, altså er det bare dun. Likevel stresser jeg litt, ettersom jeg aldri har hatt hår der før. What to do? Blir det verre hvis jeg napper/vokser det?

Nei.

Siden de er lyse trenger du ikke tenke på dem før du bikker 30. Nærmere 40 er det på tide å vokse. Du er 18... Nyt ungdommens år mes du kan. Det er nok av tid å bekymre seg på senere.

Skrevet

Jeg vokser. Har kun lyse dun som kun jeg selv legger merke til men føler meg mest komfortabel med å vokse. Og nei det blir ikke verre av å vokse det, heller bedre. Og blir man lei av å vokse er det jo bare å slutte.

• Liker 1
Skrevet

I teorien skal det vokse saktere om man vokser/napper det, og noen røtter forsvnner helt. Men om man vokser det kan man få irritert hud og være nødt til å gå rundt med rød overleppe noen dager. Mine er både hvite og svarte, så jeg bleker dem, da vises de ikke. Jeg blir ikke rød av det, men det kan irritere huden til noen. :)

Anonym poster: 47612d1a2720266aff3d231adc7ba47a

Skrevet

Vel ok! Tusen takk for svar :)

- TS

Skrevet

Du er heldig da, jeg fyller 18 denne måneden og får MØRKE hår pga genene mine x) Blir nok verre hvis du barberer, men voksing vet jeg ikke. Personlig så napper jeg det med pinsett, vet ikke om det vokser ut noe fortere, men synes ikke at det er noe stress. :biggrin:

Man får fryktelig stygg hud av å nappe med pinsett.

Anonym poster: e0c489a9cbfcafae9829642a530fcbed

Skrevet

Det er vel bare midlertidig, fordi det blir rødt? Nå har ikke jeg bart, men jeg napper brynene mine.. Det blir rødt med en gang, men huden der ser vel vanlig ut, tror jeg..?

Anonym poster: 7b02c54715eba1bbaac83ef6056a8043

Skrevet

Det er vel bare midlertidig, fordi det blir rødt? Nå har ikke jeg bart, men jeg napper brynene mine.. Det blir rødt med en gang, men huden der ser vel vanlig ut, tror jeg..?

Anonym poster: 7b02c54715eba1bbaac83ef6056a8043

Nope. Jeg tror ikke det spiller noen rolle for øyenbrynene, der er huden tykkere. Men huden rundt munnen er tynn og jeg ser min mor som har nappet hårene der med pinsett har fått veldig stygg hud av det.

Skrevet

Jeg tror det varierer fra person til person.. Man ser ingen tegn på at det er nappet hos meg, og det samme gjelder mine søstre på 26 og 25 :)

Skrevet

Jeg tror det varierer fra person til person.. Man ser ingen tegn på at det er nappet hos meg, og det samme gjelder mine søstre på 26 og 25 :)

Det er alt for kort tid å se det på. Se svaret mitt over. Moren min hadde stygg hud der fra hun var ca 50. Ikke pent.

Skrevet

Det er alt for kort tid å se det på. Se svaret mitt over. Moren min hadde stygg hud der fra hun var ca 50. Ikke pent.

Men når man er 50 så begynner jo alt å henge.. Er det så nøye på hvordan man ser ut når man kommer såpass opp i årene? Mamma er 53, hun har også alltid nappet, men hun ser like fin ut på huden, bortsett fra at man eldes jo uansett :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...