Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Hvilket merke og hvilken farge bruker dere for å farge øyenbrynene?

Hvor ofte gjør dere det?

Jeg har blondt hår og har kald hudtone forresten.

Anonym poster: 33ea4231eab789b3ee2efe39e7075134

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør det ikke nå lenger, men i fjor farget jeg brynene mine mørkebrune. Jeg brukte da en fra Depend, du får den hos bl.a. Cubus. Den koster ikke mye, men gjør jobben :) Fargen går jo så klart ut etter en stund, men den holder bra :)

Skrevet

Jeg bruker Depend - brun. Den blir mye, mye mørkere enn fargen på pakken.

How to:

Anonym poster: 70c4a63ead088d92ae52e7570d0c3506

Skrevet

Jeg bruker kolokrem askebrun. Jeg syns den brune til depend har en alt for varm brunfarge, så jeg liker den askebrune til kolokrem bedre. Jeg har også prøvd den brunsvart til depend, men den ble alt for mørk for meg. Den er sikkert bra om man har det på i kortere tid.

Anonym poster: d1db595bdbcca2cedeedaf2812e9ff47

Skrevet

Har også tenkt på å farge bryna, mine er ganske lys blonde. Er litt skeptisk mtp at de skal bli for mørke. Synes det ser så merkelig ut med kullsorte bryn på blonde jenter. Og denne trenden med tatoverte over-sized bryn, hva er greia? Ble stående å stirre på ei ung jente med tatoverte bryn, i tillegg til at de var svære og mørke, så var hu platinablonde, så det så egentlig jævlig ut... Ble så altfor unaturlig - no offence :sjenert:

Anonym poster: 8f1408123f6a4c141084fb1ac3691123

• Liker 1
Skrevet

Bruker kolokrem(tror det er depend) som jeg kjøper på Vita i askebrun. Var litt nervøs for at det ble for mørkt siden jeg er ganske blond, men lot den ikke sitte på så lenge som det sto i bruksanvisningen. De bler mer utfylte og jeg valgte å gjøre det en gang til rett etterpå. Synes det er helt supert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...