Gjest Snuppa Skrevet 6. november 2012 #1 Del Skrevet 6. november 2012 I år sliter jeg! Noen oser om hva jeg kan gi mannen min? Han har fått alt fra scooter hjelm, scooter klær, scootersko, parfyme, klokke, hjemlaget gavekort på sex og massasje i år aner jeg ikke hva jeg kan gi han. Kom gjerne med noen tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ivan Skrevet 6. november 2012 #2 Del Skrevet 6. november 2012 herregud,det er nesten 2måneder til jul,. vår så snill å ikke begynn med det kjøret der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2012 #3 Del Skrevet 6. november 2012 Hvor gammel er han da? Har han noen hobbier utenom scooter? Anonym poster: 41a147a0c865a7b35630378d5e97583a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ivan Skrevet 6. november 2012 #4 Del Skrevet 6. november 2012 dessuten er det ingen som kan vite hva han kan tenke seg når man ikke kjenner han uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2012 #5 Del Skrevet 6. november 2012 Hallemann da folkens.. Dere kan jo tenke dere hva som kunne vært en fin gave til egen mann/far/sønn, så kan det være at det gir TS noen gode tips og ideer Anonym poster: 41a147a0c865a7b35630378d5e97583a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppa Skrevet 6. november 2012 #6 Del Skrevet 6. november 2012 Wow ivan! Ikke meningen og ødelegge kvelden din med og starte et uskyldig innlegg om julegaver? Han har egentlig kun scooter som hobby er skikkelig familiemann som elsker det rolige liv med meg og barna. Ikke er han nøye på klær og utsende heller. Vil gi han noen som betyr noe! Noe han kan ta frem år etter år og se på og smile Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2012 #7 Del Skrevet 6. november 2012 Gavekort på steakhouse, vinmonopolet, klesbutikker... Toalettmappe med mye småting du vet han liker, som du har fått med deg den stunda dere har vært sammen. Klær, hansker, votter, boksere Fiskeutstyr om han liker å fiske. Anonym poster: 6434134322180b14425ff47aeae63e27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosadotten Skrevet 6. november 2012 #8 Del Skrevet 6. november 2012 Siden du er så tidlig ute, så kunne du ha laget en scrapbook Det ligger litt mye arbeid i det, da.. Søstra mi satte sammen masse bilder av hun og kjæresten, + noen av kattene deres og pyntet med glitter og hjerter og sånn, så satte hun det inn i en ramme Synes det var ganske søtt, jeg Hvis ikke så er det kanskje noen filmer han liker? Eller serier som du kunne kjøpt til ham? :D Eeeeller kanskje han spiller Playstation eller noe, så kunne du gitt ham spill? Bøkeeer, liker han å lese? MORGENKÅPE OG TØFLER :D Ny kaffetraktor... O.o Osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wilma Skrevet 6. november 2012 #9 Del Skrevet 6. november 2012 Klokke, fotoalbum av dere med barna osv spesielt til han, jaktkniv med spesiallaget lekkert skaft, abonnement på scooterblad/motorsykkel, svindyr konjakk, opplevelse med deg og barna han aldri glemmer f. eks Disney world, Disney on ice, motorsykkel show et eller annet sted i verden, formel 1, konsert med Springsteen e. l. Eller annet han drømmer om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2012 #10 Del Skrevet 6. november 2012 Da bare slenger jeg ut noen forslag da, er ikke så lett å vite hva som vil slå ann uten å kjenne han eller vite noe mer om han Du har heller ikke sakt noe om prisklasse.. Langrennski, kikkert, hjemmestrikket ullgenser, gravert ipod/ipad, drill eller annet verktøy, tursekk, kamera, forstørre et bilde av familien og ramme det inn, skinnbelte, billetter til en kamp eller konsert, kaffemaskin, jakke, helgetur, barbersaker/barbermaskin.. Anonym poster: 41a147a0c865a7b35630378d5e97583a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daraya Skrevet 7. november 2012 #11 Del Skrevet 7. november 2012 Min mann er vanskelig å finne gaver for, men han elsker Toblerone-sjokolade, jeg fikk tak i en 4,5 kg (!!!) pakke, en hel meter lang. Holder sikkert ut januar. Kjøpte en proff vinterdress i fjor, blir mye brukt til snøfresing og mekking ute når det blir kjølig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Pumps Skrevet 7. november 2012 #12 Del Skrevet 7. november 2012 Mannen min får abo på ett av favorittbladene sine og spill til dataen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paprica Skrevet 7. november 2012 #13 Del Skrevet 7. november 2012 sitteunderlag, støvler, konjakkglass, ølmaskin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubies_ Skrevet 7. november 2012 #14 Del Skrevet 7. november 2012 Han har garantert samme problemet med å finne noe til deg og, så hva om dere kjøper dere noe sammen til begge fra begge liksom? F.eks. et møbel, et treningsapparat, en reise eller opplevelse, eller noe dere trenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå