Gå til innhold

Hvorfor liker kvinner at menn er "direkte"?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ja menn som er direkte er fantastiske

Hvorfor liker kvinner at menn er direkte?

Videoannonse
Annonse
Gjest Katten.
Skrevet

Hva er ikke tiltrekkende med en person som er så sikker på seg selv, at de tør å gå for det de vil ha?

• Liker 6
Gjest BettyBoop
Skrevet

Hvorfor liker kvinner at menn er direkte?

vi bare liker det. Problem?
Skrevet

vi bare liker det. Problem?

Jeg skjønner dette.. Men kan du fortelle hva som er tiltrekkende med det?

Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg skjønner dette.. Men kan du fortelle hva som er tiltrekkende med det?

jeg vet ikke. Går ikke an å forklare. Det bare er slik
Skrevet

Fordi kvinner ofte er nølende, tenkende, usikkre og til tider unødvendig komplekse. Noen ganger trenger vi at en mann er enkel, rett-frem og tydelig. Vi trenger det bare, rett og slett! :fnise:

• Liker 5
Skrevet

Jeg liker damer som er direkte og jeg regner med at det er av samme grunn som at damer liker direkte menn.

Vinglete folk er slitsomt, og man vet ikke hvor man har dem. Direkte folk er etter min erfaring lettere å stole på :)

Skrevet

Det er lettere å forholde seg til folk som er "direkte". Man slipper å gå og lure på hva vedkommende tenker, med tendens til å overdramatisere som mange kvinner har ;)

• Liker 3
Gjest per berglie
Skrevet

fordi mange damer er noen kravstore kjerringer som kommer med krav om alt mulig,. jenter som har behov for sånne detaljerte egenskaper hos menn fortjener ikke en mann!

Gjest BettyBoop
Skrevet

fordi mange damer er noen kravstore kjerringer som kommer med krav om alt mulig,. jenter som har behov for sånne detaljerte egenskaper hos menn fortjener ikke en mann!

slutt med dette tullet om at ingen menn har krav. Det stemmer ikke.
  • Liker 6
Skrevet

Dama mi sa at hun falt for meg fordi at jeg var en eneste som var direkte og viste at jeg ønsker forhold helt i starten og ikke hadde skjulte agendaer, eller hadde vært venn med henne i 6mnd før jeg turte å si at jeg hele tia var forelsket i henne. Så vel, hun ble forelsket i meg fordi at jeg var direkte og var klar med intensjonene mine.

Anonym poster: 67ac943f003020e1bc4a7e86f50ea276

Gjest per berglie
Skrevet

Fordi kvinner ofte er nølende, tenkende, usikkre og til tider unødvendig komplekse. Noen ganger trenger vi at en mann er enkel, rett-frem og tydelig. Vi trenger det bare, rett og slett! :fnise:

slutt å krev så mye hele tiden,. "vi trenger det",. hva skal det bety, da håper jeg du aldri rører junkfood og trener som gal for å tilfredsstille mannen din. kanskje han "trenger det"
Gjest BettyBoop
Skrevet

slutt å krev så mye hele tiden,. "vi trenger det",. hva skal det bety, da håper jeg du aldri rører junkfood og trener som gal for å tilfredsstille mannen din. kanskje han "trenger det"

er jo bedre å ha en som er direkte enn en som ikke klarer å bestemme seg for om han f.eks vil ha deg eller ikke og vingler att og fram og skifter mening oftere enn andre skifter truser?
  • Liker 1
Skrevet

Sorry: Trodde det stod hvorfor liker ikke kvinner at menn er direkte. Uansett går vel på å at man viser at man er selvsikker, vet hva man vil ha og er åpen om følelsene og tør å satse når det kommer til å ha det man vil "ha", kan kalle det ambisiøs eller handlekraftig.

Anonym poster: 67ac943f003020e1bc4a7e86f50ea276

Gjest per berglie
Skrevet

slutt med dette tullet om at ingen menn har krav. Det stemmer ikke.

menn har krav jo, men fa.n ikke sånn som damer! det er så mye tåpelige greier,. vær direkte selv da,hvis det er så viktig, la folk være som de er, hvis ikke de er direkte så bare godta det liksom,. herregud!
Skrevet

Hmmm, det hjelper jo ikke hvis en mann er 'direkte' hvis han bare er en 'direkte' idiot :)

Jeg liker heller menn som kan kommunisere hva de føler og handle deretter.

Anonym poster: f2686a0087dcdd0914bdd637d49ad810

• Liker 2
Skrevet

En person som sier rett ut hva de vil ha og ønsker er så mye enklere å forholde seg til enn en som ikke sier det. Enten de ikke vil si det, ikke tør, eller ikke "klarer" å få frem budskapet sitt.

For da må man gå rundt grøten og gruble og prøver å finne ut svaret selv. Dermed blir man mer usikker selv og eventuelt forholdet.

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

menn har krav jo, men fa.n ikke sånn som damer! det er så mye tåpelige greier,. vær direkte selv da,hvis det er så viktig, la folk være som de er, hvis ikke de er direkte så bare godta det liksom,. herregud!

jamen ingen vil ha en vinglepetter. Man kan jo ikke stole på de. Dette vet jeg av erfaring. har brent meg på det mange ganger.
  • Liker 1
Skrevet

Her var det vel snakk om en egenskap som mange kvinner LIKER. Ikke et krav på noen som helst måte.

• Liker 3
Gjest BettyBoop
Skrevet (endret)

en vinglepetter er en som først vil en ting men så ombestemmer han seg og ombestemmer seg igjen og igjen. Vinglepetter er ikke et ord jeg har funnet på forresten. det er et uttrykk som har eksistert lenge.

Endret av MissStiles

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...