Gjest lillesol ikke innl Skrevet 2. mars 2004 #1 Del Skrevet 2. mars 2004 Jeg var inne på nutris.com og tenkte jeg skulle teste ut dette programmet Helsevakten. Lastet ned en demoversjon som skulle vare i 7 dager. Men den virket bare i litt over en time ? Noen andre som har fått det til, og fått testet det ut? Er det verdt pengene syntes dere? LilleSol :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 3. mars 2004 #2 Del Skrevet 3. mars 2004 Absolutt verdt vært eneste øre. min demoversjon varte bare et par dager det også, men jeg kjøpte det likevel, og nå har jeg brukt det jevnlig i et år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 3. mars 2004 #3 Del Skrevet 3. mars 2004 Har såvidt prøvd det nå og det så veldig bra ut. Enkelt og oversiktlig. Nå har ikke jeg behov for å slanke meg, men det er jo artig å følge litt med og se hva man egentlig putter i seg. Kommer kanskje til å kjøpe det jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2004 #4 Del Skrevet 3. mars 2004 Jeg har tidligere prist dette programmet opp i skyene på dette forumet, og jeg må bare gjenta det: Dette anbefales! Jeg har hatt programmet i et halvt år, og brukt det hver dag..det er dyrt (ca 500 for enkel versjon ca 900 for en mer avansert versjon, som er den beste), men vel verdt prisen. Om du ikke får demoversjonen til å virke kan du kontakte kundeservicen deres, de er kjempegreie og svarer raskt, og de kan sikkert hjelpe deg! Etter en uke er du nok hekta:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spagetti Skrevet 3. mars 2004 #5 Del Skrevet 3. mars 2004 Nå har jeg tittet på demo'n for både helsevakten og somebody.no. Er litt usikker på hvilken jeg vil prøve videre. Har noen erfaringer med Somebody? Heller litt mot Somebody iom at de har flere konkrete alternativer på mat og trening, lettere oversikt over om du er i pluss eller minus per dag og du kan ha faste "pakker" over retter du bruker ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2004 #6 Del Skrevet 3. mars 2004 Helsevakten er mer anerkjent, mange ernæringsfysiologer og personlige trenere sverger til det.Også i helsevakten kan man legge inn matvarer og måltider man spiser ofte, (vet ikke om demoversjonen lar deg gjøre det, men det ordentlige programmet gjør det), og det er veldig lett å se om man ligger i pluss eller minus..Men siden jeg ikke har prøvd somebody ordentlig kan jeg egentlig ikke si hvilket som vil fungere best. Må man være på nett hver gang man vil bruke somebody?Det er isåfall et kjempeminus..dessuten var det litt dyrt, helsevakten kan man ha i årevis, mens i dette tilfellet betaler man for et kvartal/år av gangen.. Får man oversikt over % protein, fett etc? Vitaminer, andre næringsstoffer? Det er for meg en viktig faktor, ihvertfall! Men..du får følge magefølelsen;) Tror du får godt utbytte uansett hvilket du velger:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesol ikke innl Skrevet 4. mars 2004 #7 Del Skrevet 4. mars 2004 Tusen takk for raske svar folkens! Jeg fikk det endelig til å virke i går. Lasta det ned på nytt på en annen maskin vi har stående. kjempegøy! Kommer nok til å kjøpe meg det ja.Fin måte å passe på hva man putter i seg. Enenste minuset var at det frekke programmet nektet å gi meg flere menyforslag etter at jeg hadde fyllt opp kvoten min med godteri og brus :oops: Drikk vann og spis grønnsaker, eller mosjoner så kanskje du kan spise noe etterpå , genialt Lo så jeg grein jeg da. Men holdt meg unna ! Dette må jeg bare ha ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2004 #8 Del Skrevet 4. mars 2004 Hihi..bare vent til du har holdt kaloriinntaket ditt én dag..klappsalver i en halvtime:D Og hvis du taster inn mer mat etter at du har oppfylt kalorimålet kommer en øredøvende alarm..Nesten som å ha en streng gammel tante inne på datamaskinen..hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesol ikke innl Skrevet 4. mars 2004 #9 Del Skrevet 4. mars 2004 :-) Flotte greier, idag klappet den for meg ! Så denne brukes blant ernæringsfysiologer osv også ? Lurer på om dette er veien å gå for en sprekere kropp jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 5. mars 2004 #10 Del Skrevet 5. mars 2004 Tror nok det er de mer avanserte versjonene som brukes av ernæringsfysologer osv. hvis jeg ikke tar feil så er det omtrent 4 versjoner innen helsevakten, men de mer avanserte er jo dyrere da, og da mener jeg mye dyrere :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2004 #11 Del Skrevet 5. mars 2004 Joda, det er den avanserte versjonen som brukes av ernæringsfysiologer..men for oss vanlige dødelige holder pluss-versjonen fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 5. mars 2004 #12 Del Skrevet 5. mars 2004 .. eller til og med standardversjonen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2004 #13 Del Skrevet 5. mars 2004 Sant nok :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mars 2004 #14 Del Skrevet 5. mars 2004 Innlegget over var fra meg, glemte å logge meg inn:) Men, er det noen av dere som har stusset over antall kalorier programmet regner med at man forbruker ved div.mosjonsformer? Synes tallene virket veldig lave, iallefall i forhold til alle tabeller etc jeg har lest tidligere.. F.eks gå på ski-340 kcal pr halvtime-dette er halvparten så mye som jeg har lest andre steder. Og aerobics-270 kcal pr time?? Løpe i 11 km/t- 340 kcal? Er ikke dette litt i underkant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 5. mars 2004 #15 Del Skrevet 5. mars 2004 Jeg har stusset på det samme. at jeg sykler for bare 170 kalorier i timen synes jeg er litt lite når maskinen min sier 650! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå