AnonymBruker Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 Jeg er valgt til kasserer i en liten fest/tur komitee i barnehagen datteren min går i. Jeg har aldri vært dette før, og de som var i styre før/den som var kasserer, har ikke gjort en særlig jobb tror jeg. Det er lite oversikt over hvordan de har fått penger inn og det er litt sånn ca tall. Jeg vil gjøre dette skikkelig, og lurer på om noen kan hjelpe meg? Er det noen som har vært kasserer og kan komme med noen tips? Eller f.eks gi meg et eksempel på hvordan jeg kan føre inntekter og utgifter? Holder det med f.eks et excel-ark med en oversikt over inntekter og utgifter? At det står at inntektene er kommet inn ved loddsalg og innbetaling fra foreldrene og hva og hvilke utgifter vi har? Anonym poster: 84e7ae5a7e22ea0fb3d348bc933a1d8d
Testosteron Skrevet 6. november 2012 #2 Skrevet 6. november 2012 Holder det med f.eks et excel-ark med en oversikt over inntekter og utgifter? At det står at inntektene er kommet inn ved loddsalg og innbetaling fra foreldrene og hva og hvilke utgifter vi har? Ja, men ta vare på bilagene.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2012 #3 Skrevet 7. november 2012 Ja, men ta vare på bilagene. Det skal jeg. Tenkte å merke bilagene og skrive inn det nummeret sammen med utgiftsoversikten (vanskelig forklart, men du skjønner sikkert ) For man trenger ikke bruke regnskapsprogram for en slik liten kommite? Anonym poster: 84e7ae5a7e22ea0fb3d348bc933a1d8d
Testosteron Skrevet 7. november 2012 #4 Skrevet 7. november 2012 Det skal jeg. Tenkte å merke bilagene og skrive inn det nummeret sammen med utgiftsoversikten (vanskelig forklart, men du skjønner sikkert ) For man trenger ikke bruke regnskapsprogram for en slik liten kommite? Anonym poster: 84e7ae5a7e22ea0fb3d348bc933a1d8d Ja. Jeg skjønner hva du mener, og man trenger ikke regnskapsprogram når det er få poster i regnskapet. Da kan man gjøre det på gamlemåten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå