Gjest hoff Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 Jada, som lyn fra klar himmel fikk jeg melding fra kjæresten min om at han ville ha pausen uten noen videre forklaring. 30 minutter etter han kysset farvel. Vi har vært som nyforelsket i ett år nå, og det har vært INGEN tegn til noe galt. Jeg ringte han senere på dagen og sa han trengte å savne meg, men han syntes at vi hadde det kjempeflott i lag. Dette stemmer ikke overens. For meg så virker det som at han ønsker å få meg enda mer rundt lillefingeren og at jeg skal be på mine knær for at han ikke skal forlate meg - typisk noe han kunne ha funnet på. Jeg er så lei av denne uforutsigbarheten.
Gjest Wanderlust Skrevet 6. november 2012 #2 Skrevet 6. november 2012 Hvis du tror han gjør det fordi han vil ha mer kontroll over deg, hvorfor gidder du å være sammen med ham da? Det er jo direkte slemt.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2012 #3 Skrevet 6. november 2012 Hvis du tror han gjør det fordi han vil ha mer kontroll over deg, hvorfor gidder du å være sammen med ham da? Det er jo direkte slemt. Klisje, men jeg er jo utrolig glad i han. Og som sagt så kom dette som lyn fra klar himmel. Vi har hatt det kjempegodt i lag senest søndag!
SoftKitty Skrevet 6. november 2012 #4 Skrevet 6. november 2012 Man ber vel ikke om pause dersom man har det bra i forholdet? Hvor gamle er dere? Hva mener han med pause da, at dere skal slå opp og så se om dere vil bli sammen igjen etter en stund, eller bare at dere skal ta noen dager uten å nødvendigvis se hverandre...? Du får si at hvis han ønsker å snakke om forholdet deres så får han være mann nok til å ta det personlig med det, ikke over sms... 1
Gjest Wanderlust Skrevet 6. november 2012 #5 Skrevet 6. november 2012 Klisje, men jeg er jo utrolig glad i han. Og som sagt så kom dette som lyn fra klar himmel. Vi har hatt det kjempegodt i lag senest søndag! Skjønner deg godt, jeg. Men du må jo ha gode grunner til å tro at det er derfor han gjør det?
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2012 #6 Skrevet 6. november 2012 Jeg ringte han og spurte blant annet om han ikke trivdes når han var sammen med meg. Han sa han hadde det kjempebra. Grunnen til at jeg tror at han gjør det er fordi han ønsker motstand(jeg legger aaaalltid godsiden til når han gjør teite ting og godtar det). Og han sa at han ikke visste hvor lenge, så jeg har ikke peiling på om det er snakk om noen dager eller uker/mnd. Føler at han tester meg for å se hvordan jeg reagerer meg når han tar avstand, om jeg blir lei meg/gir faen o.l. Det skal sies at han er ekstrem umoden (men faktisk 22 år så skulle tro han kunne bedre), barnslig når det gjelder seriøsitet i forhold og er litt opprørsk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå