Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gift og han er gift. Vi har en veldig god tone og har alltid hatt det, men nå har jeg selvfølgelig klart å forelske meg i denne mannen. Har vært det en god stund nå, men det går ikke over. Vet jo at det aldri kan bli noe mellom oss :(

Hvordan skal jeg takle dette? Kanskje hadde jeg trengt å hørt fra han at han aldri vil få følelser for meg....? Si til han at vi ikke kan snakkes på en stund...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt å dyrke den! Det tar tid, men den går over hvis du slutter å tenke på kollegaen og slutter å dyrke forelskelsen. Men det krever innsats og skjer ikke av seg selv.

Skrevet

Ja, jeg vet.... Gikk bra i sommer for da så vi hverandre ikke på 8 uker, men så har det blussa opp igjen i høst :( Finner ingen feil på han heller ;)

Skrevet

Du må bare leve med den forelskelsen. Gir du den ikke næring så vil den død etter hvert. Du skal iallfall ikke si noe til kollegaen din for det kan bli rimelig kleint på jobben etter det.

Anonym poster: 1a4610437d658536c875d4ce9bc11ec2

Skrevet

Og hold på moralen! Det er lett å få sommerfugler i magen og i beruset tilstand havne i seng på seminar e.l. men da er det for sent å gjøre det godt igjen- både hjemme og i forholdet til kollegaen. Skyv det ut av hodet. Er det ekte kjærlighet, får tiden vise hvis dere begge blir skilt og ønsker hverandre. Men dette er vel strengt tatt bare en urealistisk dagdrøm? Fortell deg selv dette hver dag og unngå å tenke på han, så vil det med tiden gå over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...