Gå til innhold

Fjerne forholdsstatus på Facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten har gjort det slutt. og det er på tide å fjerne forholdsstatusen på Facebook. Vil Facebook-vennene få informasjon om at det er slutt, eller vil det ikke dukke opp noe på "newsfeeden" til høyre? Jeg er interessert i så lite spørsmål rundt bruddet som mulig.

Anonym poster: a486ffe8a169e73829ff4052051cfcec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denne!

Skrevet

På min newsfeed dukker det opp slike forhold justeringer i ny og ne når det skjer noe. Så tror nok det blir offentlig til alle dine venner ja.

Skrevet

Hvis du endrer fra "i et forhold" til "singel" kommer det jo opp. Men det du kan gjøre er å gjøre hele den greia usynlig for vennene dine.

• Liker 1
Skrevet

Såvidt jeg husker så registreres endringer fra "i et forhold" til "singel" i feeden. Men hvis du bare fjerner hele infoen (altså ikke oppgir noe) så er det ikke sikkert det vises. Men jeg er ikke 100% sikker altså...

Skrevet

Hvis du fjerner forholdsstatusen vil det ikke komme opp noe. Hvis du skifter til singel vil det komme opp.

Anonym poster: a708bfc1c0ba59794ef4c375da500aa8

Skrevet

du kan jo forandre statusen og skrive en kommentar at spørsmål, likes og kommentarer frabedt.

Skrevet

kan jo velge "i forhold" til "singel" og så slette det fra profilen så fort som mulig, når det dukker opp på hovedsida/veggen din.

Anonym poster: 88e35324ba5e9cc10db4895e5a63549d

Skrevet

kan jo velge "i forhold" til "singel" og så slette det fra profilen så fort som mulig, når det dukker opp på hovedsida/veggen din.

Eller så kan hun bare skjule\ta bort sivilstatusen, da vil ingen se noe.

Anonym poster: 06df35529f7f67ba7dee7722a8230512

• Liker 1
Skrevet

Fjern alt istedenfor å sette singel.

Anonym poster: 24fe00ad28649145e9853ca827efc830

• Liker 1
Skrevet

TS her!

Ja, jeg har ingen planer om å sette sivilstatusen som singel, men ettersom vi ikke er sammen lengre, bør jeg jo fjerne noe. Går det an å bare fjerne at man er i et forhold? Altså at det ikke står noe som helst? Hvordan gjøres det i så fall?

Det er så mange som ikke vet om dette enda, og jeg orker ikke spørsmål rundt det. Om det er slik at alle vil kunne se endringen uansett hva jeg gjør, er det jo litt synd.

Jeg har vært i forholdet så lenge FB har eksistert, så dette er litt nytt...

Gjest barista
Skrevet

Ja. Hvis du fjerner hele "forholdsvalget" så vil ingen se det. Tror heller ikke noen vil få beskjed om at det er borte. Det er ikke verre enn at du trykker på der hvor det står "i ett forhold" og trykker blank, sa går det bort.

Men din partner vil da "ikke lenger være i ett forhold med deg" dersom dere hadde linket dere sammen.

Gjest barista
Skrevet

Forresten.. Ved siden av det valget om forhold, står det også ett valgt om hvem som skal kunne få se det. Og dersom du trykker på "kun meg" så er det kun du som ser hvilket valg det står, så selv om du står i ett forhold med Per, så vil ikke andre se det.

• Liker 1
Skrevet

Er dere sikre på at det ikke vises om man tar bort statusen? Jeg spør fordi jeg husker at for en del år siden så gjorde en jeg kjenner det og da stod det "xxx is no longer married" som jo ikke var tilfelle, han hadde bare tatt bort statusen.

Men det burde vel i alle fall gå å fjerne det fra sin egen vegg og da tror jeg det forsvinner hos andre også.

Skrevet

Tror ikke dette hjelper på newsfeeden til vennene i så fall...

Skrevet

Er dere sikre på at det ikke vises om man tar bort statusen? Jeg spør fordi jeg husker at for en del år siden så gjorde en jeg kjenner det og da stod det "xxx is no longer married" som jo ikke var tilfelle, han hadde bare tatt bort statusen.

Men det burde vel i alle fall gå å fjerne det fra sin egen vegg og da tror jeg det forsvinner hos andre også.

Testet nå nettopp. Satte "i et forhold", lagret også fjernet det ved å velge "blank". Det kom ikke opp noe om at "x er ikke lenger i et forhold". Men endringen jeg gjorde ved å sette "i et forhold", forsvant fra feeden til andre.

Skrevet

du kan jo forandre statusen og skrive en kommentar at spørsmål, likes og kommentarer frabedt.

Ja, blir nok lite oppmerksomhet rundt det da!

Skrevet

Ja, blir nok lite oppmerksomhet rundt det da!

Man må ha bein i nesa og kreve respekt for privatliv, selv om det er fb.. Jeg kunne finne på å fjerne fb venner om de ikke respekterer ønske mitt.... Man må være rimelig frekk og nysgjerrig til å spørr når man leser et slikt ønske altså og slike vil jeg ikke ha på vennelista mi.

Skrevet

Jeg og kjæresten har gjort det slutt. og det er på tide å fjerne forholdsstatusen på Facebook. Vil Facebook-vennene få informasjon om at det er slutt, eller vil det ikke dukke opp noe på "newsfeeden" til høyre? Jeg er interessert i så lite spørsmål rundt bruddet som mulig.

Jeg endret bare sivilstatusen til ikke synlig.

Det førte riktignok til at folk ikke fikk med seg at det var slutt

- Og jeg ble spurt både ett og to år senere om hvordan det gikk med kjæresten

osv :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...