Gå til innhold

Jeg sliter litt med bordpynten....hjelp meg litt noen?

Anbefalte innlegg

Gjest Muslingen
Skrevet

Se for dere dette:

Hvit duk, hvite kubbelys, hvitt servise, gullhjerter strødd utover bordet, bordkort i hvitt og gull, kakepynten på bryllupskaka er hest og vogn i hvitt og gull. Blomsterdekorasjonene (og buketten min) skal være fargerike. Jeg elsker farger.

Blir det for mye hvitt tror dere? Er litt redd for at det skal se sterilt ut... Lurer på om jeg kanskje kan ha duk og servietter i champagne... Eller noe i den dur. Jeg er ganske pirkete, og må ha kontroll på alt... :roll:

Hva skal dere dekorere bordene med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det syns jeg ikke,vi skal ha alt hvitt vi..Hvit duk,hvite lange lys,hvitt service og en rund glassbolle med calla inni,de skal tvinnes og snurres inni der..(vi skal ha runde bord).Og så er det menyen+bordkort som er ganske så lyse og.

jeg vil ha det enkelt og ikke mange farger,syns dete r stilig

Gjest Lompa
Skrevet

Hei Annbjørg! Hva skal du ha for blomster i brudebuketten din? Kan du hente opp noen av fargene fra den? Og bruke de i blomsterdekorasjonene på bordet? Selv skal jeg ha blå iris i buketten min, og den fargen går igjen i pynten i lokalet vårt. Riktignok i forskjellige nyanser, men...

Gjest Muslingen
Skrevet

Jeg vet faktisk ikke hvordan brudebuketten blir, fordi den er brudgommens oppgave. :wink:

Skrevet

Vi skal også kun ha hvitt og hvite nyanser. Hvite duker, hvitt service hvite kubbelys, og hvite og champagne farvede roser, og andre hvite blomster. Kaken er også kritt hvit med champagne og hvite farvede roser. Buketten min er samme farver. Personlig syns jeg det er mest lekkert, og stilrent!

Skrevet

Vi kommer til duk og dekket bord på en restaurant, og ærlig talt så er jeg glad jeg slipper å tenke på slikt....

Men jeg har sett bilder av et festpyntet bord der vi skal være, og det var pyntet med hvit duk og hvite servietter i vifteform på hvitt porselen, krystallglass og sølvbestikk. Midt på bordet står det store flerarmede lysestaker i gammel stil som matcher lysekronene, og de skal bestille blomsterdekorasjoner fra blomsterbutikken som lager brudebuketten min slik at alle blomstene blir i samme stil. Tror det blir nydelig!

Jeg elsker hvitt. Synes det er veldig lekkert og stilrent som andre her sier, så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg for at det blir kjedelig med så mye hvitt. Hvitt/hvite nyanser er jo det de fleste forbinder med et bryllup.

Lykke til! :-)

Gjest Lompa
Skrevet

*SUKK!* Jeg beundrer dere som har mot til å la brudgommen ordne med buketten. Min kjære har så totalt lite peiling når det gjelder blomster at jeg foretrekker å ordne det selv. Vet han kunne tenkt seg det, men han er den typen som ellers aldri kjøper kjøper blomster og jeg tror ikke han engang husker hva slags blomster jeg liker. Akkurat den ene dagen vil jeg gjerne få en bukett jeg VET jeg vil like....Hvordan er det med deres kjære når det gjelder sånt? HAR de peiling? Husker de hva dere liker av blomster og kjøper det innimellom?Hadde det forekommet, så kanskje jeg også hadde tatt sjansen.

Skrevet

Hos oss gikk alt i hvitt, bortsett fra boddekorasjonene som var laget i samme farger som brudebuketten min. Det var lekkert. :wink:

Skrevet

"Temaet" rundt vårt bryllup går i fargene dyprød, kremhvit/champagne og gull. Kjolen blir i elfenbenshvit med cremefarga chiffonermer, skoene er ivory - tiaran i gull + "diamanter".

Innbydelsene - som ENDELIG er sendt ut :) - går i fargen creme + dyprød + gull. Skal få lasta inn bildene fra digitalkameraet så dere kan få se åssen dem ble :)

Borddekorsasjonen vil også gå i dyprød, creme + gull. Flytelys, dyprøde roser i "vannbad" og røde og gull farga små hjerter kjøpt på panduro som er spredt rundt på bordet. Servietter i creme. Sanghefter i creme med gulltråd rundt.

Skrevet

Et lite tips .Sett kubbelysene på speilplater. Det ville blitt nydelig og rent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...