Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2002 #1 Del Skrevet 28. februar 2002 Skal til London for å finne drømmekjolen. Men i det mylderet av butikker - er jeg usikker på hvor jeg skal gå. Har noen gjort det samme og vil dele sine tips med meg??? Please.....drar 14. mars....gifter meg 25. mai...Begynner å få panikk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junibrud Skrevet 28. februar 2002 #2 Del Skrevet 28. februar 2002 Jeg vet de har en bryllupsavdeling på Debenhams: http://www.debenhams.com/ Hvis du kjøper et engelsk brudeblad så er der masse annonser i dem med adresser. Lykke til!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christine Skrevet 28. februar 2002 #3 Del Skrevet 28. februar 2002 Kanskje du er litt sent ute?? I de eksklusive butikkene sa har de som oftes ikke kjolene i butikkene til salgs, de har bare modeller til proving, de bestiller eller syr kjolen til deg etter de har malt din str. og det kan gjerne ta opp til ett halvt ar og fa kjolen ferdig med provinger og tilpassin ogsa vidre. Det kommer veldig an pa butikken og hvor kjolen er laget osv. Fortvil ikke, det er sikkert noen som har modeller til salgs, disse er gjerne ogsa pa tilbud! Enkelte steder foretrekker de at du bestiller time. Planleg godt, kanskje du finner kjolen. Dra pa noen salonger i norge og prov noen kjoler forst, da har du litt mer en ide om hva som kler deg og hva du har lyst pa. Lykke til og god tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2002 #4 Del Skrevet 28. februar 2002 Hei! Jeg vet at det er en veldig bra brudebutikk i Wimbeldon.Husker ikke helt hva den heter,men det er ikke så stort der,så hvis du spør finner du den. Lykke til!!! Koz:o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfruen Skrevet 28. februar 2002 #5 Del Skrevet 28. februar 2002 Var selv i London for noen uker siden. Det var veldig mye fint å se, men som Christine skriver, kanskje du er litt sent ute? Men på BH's i Oxford street hadde de en avdeling med brukekjoler (og brudepikekjoler som jeg forelsket meg i). Det var "trdisjonelle brudekjoler", sånn som jeg ser det. De var billige , og de hadde alle str. i butikken. Dette er nok en "billig-kjede", men jeg synes kvaliteten så bra ut. Du kan se litt informasjon på http://www.bhs.co.uk/ Lykke til! [ Dette Innlegg er endret av: Havfruen den 2002-02-28 13:41 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: Havfruen den 2002-02-28 13:42 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kame Skrevet 28. februar 2002 #6 Del Skrevet 28. februar 2002 http://www.virgin.com/bride/index_cl.html ser ut som en litt festlig butikk å få inspirasjon i, iallefall. Jeg vil anbefale deg å gå inn på en Britisk bryllups-side - f.eks http://www.confetti.co.uk - uten at jeg har sjekket det, er jeg nesten helt sikker på at de har en oversikt over forhandlere. Ellers kan du kjøpe britiske bryllups-blader - både Brides og Your Wedding har nettopp kommet med nye utgaver. I dem finner du iallefall oversikt over butikker! God tur og KOS DEG! (Skulle ønske det var meg...)1212[ Dette Innlegg er endret av: Kame den 2002-02-28 13:47 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2002 #7 Del Skrevet 28. februar 2002 Tusen takk for mange gode råd! Gleder meg til å dra og krysser fingrene for at jeg finner drømmekjoln. Tror ikke at det vil bli problemer....best og ha godt mot! De kjolene på BHs hva var prisene på dem?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eføya Skrevet 28. februar 2002 #8 Del Skrevet 28. februar 2002 Bridal Rogue Gallery i Chiltern street var helt fantastiske! Chiltern street er en gate der hvor ligger brudebutikker nedover hele gaten. Bør avtale besøk. Anbefaler deg å kjøpe et engelsk brudeblad på Narvesen. Der finner du annonser med telefonnummer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå