Gå til innhold

Han er helt perfekt. Frem til han smiler. Hater meg selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har møtt en mann som er så og si helt perfekt. Han er kjekk, snill, søt, handy, muskler og vi har kjempemasse til felles. Men en ting ødelegger alt. Smilet hans minner meg om exen som ikke var så snill mot meg for å si det sånn.

Det er så trist og fælt og jeg føler meg fæl. Hvordan kan jeg få meg selv til å overse det og heller like smilet hans? :(

Anonym poster: 3ff860d7fc197f043bc0848cb70ddf17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trnger mer tid til å komme over eksen og knytte assosiasjoner til andre ting.

Anonym poster: 99f3d3a9b1d4d97a19b33cf524907a6f

• Liker 2
Skrevet

Du trnger mer tid til å komme over eksen og knytte assosiasjoner til andre ting.

Anonym poster: 99f3d3a9b1d4d97a19b33cf524907a6f

Men det er jo sånn 4 år siden vi var sammen! Og jeg har absolutt kommet meg over han.

-TS

Skrevet

Kanskje du skal bruke mer tid med han, og bli kjent med hans personlighet. Etter hvert kommer du til å greie å separere han som et helt annet menneske enn det din eks er.

hvis ikke det funker,så høres det ut som om du virkelig har følelser for exen din,men kanskje ubevist?

unngår du alt i verden som minner deg om din eks liksom?

• Liker 1
Skrevet

Kanskje du skal bruke mer tid med han, og bli kjent med hans personlighet. Etter hvert kommer du til å greie å separere han som et helt annet menneske enn det din eks er.

hvis ikke det funker,så høres det ut som om du virkelig har følelser for exen din,men kanskje ubevist?

unngår du alt i verden som minner deg om din eks liksom?

Ja det går jo an. Jeg har ikke følelser for exen min lengre. Det var jeg som slo opp. Når jeg slo opp så slo han meg og prøvde å voldta meg. Derfor har jeg litt problemer med det.

-TS

Skrevet

Ja det går jo an. Jeg har ikke følelser for exen min lengre. Det var jeg som slo opp. Når jeg slo opp så slo han meg og prøvde å voldta meg. Derfor har jeg litt problemer med det.

-TS

uffda, fæl sak ts!

Bra du er over han,men jeg skjønner at det kan hjemsøke deg litt..hvor lenge har du kjent han nye

Skrevet

uffda, fæl sak ts!

Bra du er over han,men jeg skjønner at det kan hjemsøke deg litt..hvor lenge har du kjent han nye

Ble kjent med han i juni-juli.

-TS

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet (endret)

Etter en viss tid vil mest sannsynlig assosiasjonen gå over.

Jeg hadde det slik med en kollega av meg. Dette var ikke i nærheten av like "ille" som du har det, men han minnet meg utrolig mye om en jeg overhodet ikke kom overens med. Det tok en liten stund, men litt etter litt gikk det over. Vi får håpe det skjer det samme i ditt tilfelle :)

Endret av Calavi
  • Liker 1
Skrevet

Etter en viss tid vil mest sannsynlig assoiasjonen gå over.

Jeg hadde det slik med en kollega av meg. Dette var ikke i nærheten av like "ille" som du har det, men han minnet meg utrolig mye om en jeg overhodet ikke kom overens med. Det tok en liten stund, men litt etter litt gikk det over. Vi får håpe det skjer det samme i ditt tilfelle :)

Takk!

-TS

Skrevet

Haha, det skjedde noe lignende med meg og, han jeg dater og er forelsket i nå, har akkurat samme fornavn som eksen. Og navnet deres er ganske sjeldent :fnise:

Så skjønner hva du mener der, men prøv å fokusere på HAN når du er med han, er det beste rådet jeg kan gi.

Anonym poster: 9c154da485d8bfd6651011ef798ea13b

Skrevet

Haha, det skjedde noe lignende med meg og, han jeg dater og er forelsket i nå, har akkurat samme fornavn som eksen. Og navnet deres er ganske sjeldent :fnise:

Så skjønner hva du mener der, men prøv å fokusere på HAN når du er med han, er det beste rådet jeg kan gi.

Ja, jeg prøver det. Det er likevel litt vanskelig. Han er en helt fantastisk fyr og jeg vil ikke droppe han for dette. Er jo ikke hans feil.

-TS

Skrevet

Ja, jeg prøver det. Det er likevel litt vanskelig. Han er en helt fantastisk fyr og jeg vil ikke droppe han for dette. Er jo ikke hans feil.

-TS

Prøv å møte ham igjen også skriver du her rett etter møtet hvordan du tenker og føler når du er med ham, Så skal vi prøve å hjelpe deg

Skrevet

Prøv å møte ham igjen også skriver du her rett etter møtet hvordan du tenker og føler når du er med ham, Så skal vi prøve å hjelpe deg

Har snakket med han i dag i mange timer, og det går mye bedre nå. Det er litt vanskelig å beskrive hva jeg føler, men jeg liker ihvertfall han ekstremt godt.

Skrevet

Det kommer til å gå over av seg selv. Du er for tiden på et pavloviansk avenningsskjema. Hvis du over tid fortsetter og eksponeres for smilet hans uten negative konsekvenser (som med eksen), vil hjernen din justere seg automatisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...