TuridS Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 Jeg har tenkt lage en "tusen takk for at du er i livet mitt" til den nye snille godhjertede kjæresten min. Og jeg føler at denne sangen rører meg så mye, det er pianospillet og den sjelfulle dype syngingen som blir så intimt om dere skjønner. Jeg blir sjeldent rørt så derfor lurte jeg på om det bare er meg eller om dere også blir det? 1
Emas Skrevet 6. november 2012 #2 Skrevet 6. november 2012 Den er veldig fin ja, men ikkje så fin at eg grin av den, sjølv om eg er gravid
kaffemor Skrevet 6. november 2012 #3 Skrevet 6. november 2012 Synes sangen var litt kjedelig jeg. Gråt ikke 2
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 6. november 2012 #4 Skrevet 6. november 2012 Kan ikke si at sangen gir meg noe, og skal jeg være helt ærlig så gadd jeg ikke høre på hele en gang. Men, det som er så flott er at vi er så forskjellige, og noe som kan bety all verden for meg ikke trenger å bety noe for deg, og omvendt 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2012 #5 Skrevet 6. november 2012 Nei, overhode ikke. Anonym poster: 7272026c32e5442db94f1ae5854f539a 1
AryaUnderfoot Skrevet 6. november 2012 #6 Skrevet 6. november 2012 Jeg er litt sippete idag men alikevel syns jeg bare at sangen var megeeet svulstig. 1
TuridS Skrevet 6. november 2012 Forfatter #7 Skrevet 6. november 2012 svulstig? Hva mener du med det? Er det bra eller dårlig?
TuridS Skrevet 6. november 2012 Forfatter #8 Skrevet 6. november 2012 ok tusen takk jenter for at dere gadd sjekke, da er det vel bare meg da som tonene treffer et eller annet senter i hjernen min som kobler det til noe emosjonelt og får vannverket til å fungere.
Gjest Trappetroll Skrevet 6. november 2012 #9 Skrevet 6. november 2012 Nei, var ikke helt noe for meg. Gråt ikke heller. Men smaken er som baken, den er delt
langbein86 Skrevet 6. november 2012 #10 Skrevet 6. november 2012 nei, syntes ikke denvar noe særlig.. men skjønte ikke hav du skulle lage? eller har du tenkt å synge den for ham? jeg gråter (nesten) av tir na noir med vamp:) <iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/KnURFfGxwCs" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
langbein86 Skrevet 6. november 2012 #11 Skrevet 6. november 2012 nei, syntes ikke denvar noe særlig.. men skjønte ikke hav du skulle lage? eller har du tenkt å synge den for ham? jeg gråter (nesten) av tir na noir med vamp:) <iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.c...bed/KnURFfGxwCs" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> klarte ikke å få videoen inn her jeg.. :/
Hoppetaujenta Skrevet 6. november 2012 #12 Skrevet 6. november 2012 (endret) Jooo, en gang i tiden var den der en av de som fikk meg til å flomme litt over mine bredder. Ulykkelige forelskelser gjør så mangt med en...og sangen er fin uansett den. Det er noe med stemmen hennes...og teksten sammen. Vakker er hun også. Endret 6. november 2012 av Hoppetaujenta 1
addict Skrevet 6. november 2012 #13 Skrevet 6. november 2012 Uhm. Nei. Og jeg er nyforelska og bortreist fra kjæresten min Sangen var virkelig fæl. Men det er jo meg 1
ninuska_ Skrevet 6. november 2012 #14 Skrevet 6. november 2012 Jeg gråter hver eneste gang av You Raise Me Up. Om jeg sitter på bussen og den kommer på radioen, så har jeg utrolig vanskelig for å holde meg. Jeg må felle noen tårer. Om jeg er for meg selv, så er det ren grining. Sanger kan bety ulike ting for ulike individer - det er en kobling som skjer. Jeg ser ikke hvorfor du ikke skal bruke denne sangen hvis den rører deg så mye. Det er nok enklere å utdype hvorfor du har valgt sangen enn å lete etter en sang som rører kjæresten. 2
up! Skrevet 6. november 2012 #15 Skrevet 6. november 2012 Åh, denne sangen sender meg mange år tilbake i tid, den var på soundtracket til Romeo & juliet filmen med Leonardo Di Caprio og Claire Danes. Synes den er kjempefin! 2
Gjest Naria Skrevet 6. november 2012 #16 Skrevet 6. november 2012 Blir overhodet ikke rørt av den sangen. Synes heller ikke den er spesielt fin.
Rosadotten Skrevet 6. november 2012 #17 Skrevet 6. november 2012 Synes sangen var søt, men jeg gråt ikke Jeg gråter av en hel haug av sanger, men jeg kjenner bare tårene presse på når det er en sang som jeg kan forbinde med meg selv eller noe trist som har hendt i livet mitt
Gjest LostCase Skrevet 6. november 2012 #18 Skrevet 6. november 2012 Rørte ikke noe hos meg. Syntes ikke den var litt fin engang, sorry.
langbein86 Skrevet 8. november 2012 #19 Skrevet 8. november 2012 Jeg har tenkt lage en "tusen takk for at du er i livet mitt" til den nye snille godhjertede kjæresten min. Og jeg føler at denne sangen rører meg så mye, det er pianospillet og den sjelfulle dype syngingen som blir så intimt om dere skjønner. Jeg blir sjeldent rørt så derfor lurte jeg på om det bare er meg eller om dere også blir det? kom på en sang jeg gråter av... Gaute Ormåsen med "kjærlighet er mer enn forelskelse".. å den er så fin..
orgus Skrevet 8. november 2012 #20 Skrevet 8. november 2012 (endret) Denne er er fæl altså Endret 8. november 2012 av orgus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå