Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig? Noen som har noe tips til bare en oppmerksomhet?:)

Anonym poster: 46d11324193549f0a8d3863f9b9b1623

Skrevet

Ikke vanlig som jeg vet om, nei. En farsdagsgave er jo som regel noe barnet gir til far, eller om barnet er veldig lite, mor lager til på vegne av barnet. Om barnet ikke er født ennå blir det jo litt teit, synes nå jeg. Men OM du ville gitt noe, kunne kanskje om bok om det å være pappa være en idé?

Anonym poster: f2578c85af5ea34b7dc5e6cfcb48aa2f

Skrevet

syns ikke det er naturlig å gi farsgave når man enda ikke er blitt far :)

Skrevet

Ikke noe jeg hadde gjort, men om du har veldig lyst så syns jeg en pappa-bok var en god ide.

Skrevet

Her fikk min mann en farsdagsgave av meg mens jeg gikk gravid. Syntes bare det var koselig jeg da. Jeg fikk morsdagsgave også.

Kjøpte han et brettspill for 2+ spillere. Siden vi endte opp med å sitte bare oss to veldig ofte på kveldene siden jeg ikke orket å få mye besøk eller være ute etter klokken 17. Så var jo kanskje egentlig en gave til oss begge da siden vi begge fikk moro ut av det.

Vi gir ikke hverandre noe valentines gave eller gaver utenom typisk bursdag og jul. Så syntes vi kunne unne hverandre litt mors og farsdags gave selv om barnet ikke var født enda.

Skrevet

Jeg har tenkt på det. Høres jo koselig ut. Men ser for meg det ødelegger litt av det ekstra koselige når han faktisk er pappa for første gang på farsdagen.

Anonym poster: d963f3be31f917411def7929b36cdfee

• Liker 2
Skrevet

Hva med å dra ut å spise og så kan du spandere :)

Skrevet

Det sies jo så fint: Farskapet begynner ikke ved fødselen, men ved unnfangelsen ;)

• Liker 2
Skrevet

Dette blir jo opp til hver enkelt. hvis du er forelska og glad i pappan til barnet du har i magen, og du har lyst til å gjøre stas og turtledue med ham, så kjør på! Neste år er du kanskje sliten, har melkespreng, søvnmangel og syns at pappan er en dust som tror du skal orke sex når babyen endelig sover, og da har du kanskje ikke lyst til å gi ham noe i det hele tatt.

Så hvorfor ikke benytte dette som påskudd til å bygge opp et koselig fundament som dere kan tære på når ting blir litt tøffere? :)

• Liker 3
Skrevet (endret)

Pft. Her var det farsdag selv om jentungen er død. Jeg bakte kake, skrev kort og han fikk dekkebrikker og glass fra Poul Pava.

Blir opp til hver enkelt.

Men den "dumme" tradisjonen med mor- og farsdag skal behørig feires hvert år i vårt hjem vet jeg.

Endret av Sobril

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...