Gå til innhold

Kvinnemote.no - en pest på nettet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hvor moterelatert dette er, men jeg må bare blåse ut:

Jeg blir GAL av at kvinnemote dukker opp "overalt" jeg beveger meg på nettet.

Det er ingenting særlig fint der, og uansett:

- når jeg surfer på epla etter nye brukt- eller håndlaget ting, så er jeg ikke interessert i å scrolle forbi en hel side med klær fra kvinnemote

- når jeg klikker meg inn på en link til bazar.no for å se om noen har lagt ut noen fine plagg jeg gikk glipp av i butikk, eller kanskje en rimelig klassisker, så er jeg ikke intressert i å scrolle forbi en hel side med klær fra kvinnemote

- og når jeg klikker på linker her, med tips om å finne fine klær, er jeg IKKE interessert i å havne hos kvinnemote.no. Jeg tror ikke på deg, anonym, du jobber for kvinnemote, jeg er sikker på det, ellers ville du aldri tipset om de.

:angry:

Anonym poster: e67d8ba2bc9df99ca2e70f82756917b2

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avhengig av hvilken nettleser du benytter, skaff deg adblocker ogmarker annonsene for blokkering. Slike reklamer er dynamiske og baserer seg på dine søkevaner og hvilken side du er inne på. Fjern også cookies med det samme så gamle spor etter hva du har gjort før forsvinner.

Da vil du effektiv blokkere serveren som sender ut annonsene fra dette firmaet.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Adblock plus! Definitivt:) Kan ikke huske sist jeg selv så reklame på nettet :fnise:

Endret av Zakuro
Skrevet

Virker det selv om kvinnemote tilsynelatende legger ut klærne sine på samme måte som andre brukere? Tror sannelig de har dukket opp på finn.no også, men der kan jeg i det minste hake av for kun private selgere...

Skal se om jeg får til blokkeringen...

Anonym poster: e67d8ba2bc9df99ca2e70f82756917b2

• 2 måneder senere...
Skrevet

Kvinnemote.no er en pest på nettet og en pest på KG også! :kjefte:

De har i lang tid drevet med skjult reklame under mote-forumet.

Ganske ofte når noen spør om tips og råd, dukker det opp innlegg hvor kvinnemote.no blir anbefalt. Innleggene er alltid skrevet av AnonymBruker. Jeg synes også innleggene likner hverandre i skrivestil, så det tyder på at samme person som står bak. Hvis kvinnemote blir anbefalt av en aktiv bruker med synlig profil, skal jeg heller tro at anbefalingen er ekte og ikke er reklame.

Et søk på kvinnemote gir disse treffene.

Denne tråden mener jeg har et godt eksempel på reklame fra Kvinnemote. Vedkommende legger ut linker til nettbutikker h*n handler fra, men dette kan ikke stemme for Cubus har ikke noen nettbutikk.

Skrevet

Gikk for moro skyld inn på sidene deres. Ser skikkelig seriøst ut, ja ...

Første bud for at jeg skal ta en nettbutikk seriøst er at de selv oppfører seg seriøst f.eks. ved å sjekke stavingen sin, i det minste i overskriftene. Ærlig talt, "ASSECCORISES"?

Anonym poster: 59d403751c2fd8fb03c873c9ac8687db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...