Gå til innhold

Går det an å bli kvitt mensen fortere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk mensen i dag, og det passer dårlig siden jeg skal se kjæresten min på fredag. Vi har ikke sett hverandre på mange måneder, og vi har gledet oss masse til denne kvelden med alt som hører med.

Så det jeg lurer på.. Finnes det noen kjærringråd som gjør at mensen går fortere over? Jeg har som regel mensen i 5 dager, men vil så gjerne være ferdig til fredag kveld! Jeg prøvde å google det, men ble ikke så mye klokere. Vil det hjelpe å trene mer f.eks? Jeg går ikke på noe hormonelt prevensjonsmiddel.

Håper noen vil svare :)

Anonym poster: b2dd56d2feed38ca20ca3db63059d3dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Naturen må nok gå sin gang, Desverre :)

Anonym poster: 6014b646dd33ce33dfc266b7ac3a5ea0

Skrevet

Du kan starte med p-piller. Da vil den gå bort hvis du begynner på et nytt brett. Men siden du begynner etter første dag mens så ville jeg ikke stolt på p-piller som eneste prevenson før om en uke, så kjør på med kondom i tillegg.

Anonym poster: 745226e64d21cb3de718bc055bce0533

Skrevet

Nei, det er dessverre ingenting som vil få den fortere over. Men jevnlig mosjon under uka vil ihvertfall ikke gjøre den lengre.

Anonym poster: 8efa41dbb1bcbce6d389b75834344343

Skrevet

Nei.

Anonym poster: 1b0e1c2834768ec5d28e8ef2ba76abdc

Skrevet

Anonym poster: 1b0e1c2834768ec5d28e8ef2ba76abdc

Skrevet

Joda, det er triks du kan gjøre som kanskje funker. Poenget er å gjøre ting som får deg til å blø mest mulig, i og med at det er en gitt mengde blod som skal ut.

1. Fysisk aktivitet! Man blør ofte når man er i aktivitet, særlig jogging og hopping (på tide å finne frem hoppetauet?) hjelper.

2. Hold deg varm! Ha en varmeflaske på magen når du er hjemme, fyr i peisen, ikle deg ull og tenn stearinlys. Man blør mye mer når man er varm enn det man gjør når man fryser.

3. Slapp av! Dersom du stresser går kroppen inn i et "ventemodus" på samme måte som når man fryser. Slapp av, og du skal se det renner.

Dette er råd som har funket på meg, men som sagt så er det jo ikke sikkert det funker på alle.

Lykke til! :)

Anonym poster: 40829bee399d45c2d54d3cc50bbaf8a6

• 4 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
På ‎06‎.‎11‎.‎2012 den 18.53, AnonymBruker skrev:

Joda, det er triks du kan gjøre som kanskje funker. Poenget er å gjøre ting som får deg til å blø mest mulig, i og med at det er en gitt mengde blod som skal ut.

1. Fysisk aktivitet! Man blør ofte når man er i aktivitet, særlig jogging og hopping (på tide å finne frem hoppetauet?) hjelper.

2. Hold deg varm! Ha en varmeflaske på magen når du er hjemme, fyr i peisen, ikle deg ull og tenn stearinlys. Man blør mye mer når man er varm enn det man gjør når man fryser.

3. Slapp av! Dersom du stresser går kroppen inn i et "ventemodus" på samme måte som når man fryser. Slapp av, og du skal se det renner.

Dette er råd som har funket på meg, men som sagt så er det jo ikke sikkert det funker på alle.

Lykke til! :)

Anonym poster: 40829bee399d45c2d54d3cc50bbaf8a6

Hjelper det å gå tur også?

Anonymkode: 4bb1e...cd4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker et "triks" som bare funker hvis det ikke er mer ferskt blod igjen. Altså, jeg "blør"(dvs får blod i bindet/på tampongen) i 7 dager hvis jeg bare lar naturen gå sin gang, og 5 dager hvis jeg gjør dette. Jeg står rett og slett i dusjen, tar fingrene opp i skjeden, og graver ut alt av blod som ligger der. Mensenblod er jo ikke like tyntflytende som vann liksom, så alt kommer ikke ut med en gang av seg selv. Man slutter ikke å blø noe tidligere med dette "trikset", men det slutter å komme blod ut av skjeden fortere. 

Anonymkode: 63152...3bc

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker et "triks" som bare funker hvis det ikke er mer ferskt blod igjen. Altså, jeg "blør"(dvs får blod i bindet/på tampongen) i 7 dager hvis jeg bare lar naturen gå sin gang, og 5 dager hvis jeg gjør dette. Jeg står rett og slett i dusjen, tar fingrene opp i skjeden, og graver ut alt av blod som ligger der. Mensenblod er jo ikke like tyntflytende som vann liksom, så alt kommer ikke ut med en gang av seg selv. Man slutter ikke å blø noe tidligere med dette "trikset", men det slutter å komme blod ut av skjeden fortere. 

Anonymkode: 63152...3bc

Hvor mange fingre får du inn? Jeg får kun inn en og vet ikke om jeg får hentet ut så mye da.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange fingre får du inn? Jeg får kun inn en og vet ikke om jeg får hentet ut så mye da.

Bruk glidemiddel så får du inn to!

Anonymkode: dc258...49e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...