AnonymBruker Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 Ok, nå skal jeg skrive et litt klisje ´hva vil han´ innlegg, som jeg egentlig (?) vet svaret på. Trenger bare litt innspill. Var ute med 2 venninner i helgen, og vi gikk på et nytt sted jeg har fått sansen for. Her gikk vi i baren og bestilte drinker med en gang vi kom, og der stod det en dude i baren som var ja, sjarmerende og litt flørtende. Jeg er ikke av typen som flørter med bartendere, fordi jeg syns det virker som om de forventer at alle jenter skal hoppe på de, og ja, jeg syns ikke det er så sjarmerende. Uansett, han begynner å flørte og lage egenkomponerte drinker, gir meg blikkkontakt og smiler når jeg er rundt om i lokalet. En gang jeg var i baren så kom det noen menn opp som ville spandere drinkene mine, men jeg presiserte for han at jeg skulle betale selv og han ikke skulle ta imot. Når vi skal gå, så ser jeg han kommer ned trappene fra utestedet og mot utgangen hvor vi står og vil ha nummeret mitt. Han sier han har hørt navnet mitt før i en sang, og syns det er fint. Deretter sier han at han ikke skal kontakte meg nå, smiler og går. Kanskje fordi at han fikk inntrykket av at jeg er ei jente som får mannfolk på en to tre, og ville ´jekke meg ned litt´? Selv om jeg egentlig er så jordnær som man kan få det. Uansett, fikk en sms av han neste dag, og vi har utvekslet noen. han har hintet på at han vil møte meg edru, og han holder samtalen gående. MEN, det ringer noen varsellamper. En gang så svarte han ikke på nesten et helt døgn, og han har ikke godtatt venneforespørselen min på Facebook. JA, det kan godt være jeg overdriver, men har han noe å skjule? Er han litt overlegen fordi han tror jeg ´trenger ´det? Litt uvandt fordi jeg er vandt med at hvis jeg treffer noen jeg klikker med så legger vi hverandre til på face, enten meg eller han. Og ja , respekterer hans privatliv, men han har ganske mange venner. Huff, er jeg naiv, er det bare en player av en bartender med litt godere skills enn jeg er vandt til å gjennomskue? Anonym poster: 0a3334781eb5a7ab97551adaed3f782e Anonym poster: 430920d4748eb8cb8bd651ece47ddebf
HellCat85 Skrevet 6. november 2012 #2 Skrevet 6. november 2012 Hvis han ikke vil være venn med deg på Facebook, kan det jo hende det er ting der han ikke vil du skal se? Selv hadde jeg også syntes det var litt shady... 2
super-s Skrevet 6. november 2012 #3 Skrevet 6. november 2012 Det kan jo hende at han ikke er så mye på facebook og ikke har sett at du har lagt ham til! Og at han var opptatt da du sendte ham melding, og glemte å svare med en gang. Og så spiller han kanskje litt kostbar..
Gjest trinem0r Skrevet 6. november 2012 #4 Skrevet 6. november 2012 Ok, nå skal jeg skrive et litt klisje ´hva vil han´ innlegg, som jeg egentlig (?) vet svaret på. Trenger bare litt innspill. Var ute med 2 venninner i helgen, og vi gikk på et nytt sted jeg har fått sansen for. Her gikk vi i baren og bestilte drinker med en gang vi kom, og der stod det en dude i baren som var ja, sjarmerende og litt flørtende. Jeg er ikke av typen som flørter med bartendere, fordi jeg syns det virker som om de forventer at alle jenter skal hoppe på de, og ja, jeg syns ikke det er så sjarmerende. Uansett, han begynner å flørte og lage egenkomponerte drinker, gir meg blikkkontakt og smiler når jeg er rundt om i lokalet. En gang jeg var i baren så kom det noen menn opp som ville spandere drinkene mine, men jeg presiserte for han at jeg skulle betale selv og han ikke skulle ta imot. Når vi skal gå, så ser jeg han kommer ned trappene fra utestedet og mot utgangen hvor vi står og vil ha nummeret mitt. Han sier han har hørt navnet mitt før i en sang, og syns det er fint. Deretter sier han at han ikke skal kontakte meg nå, smiler og går. Kanskje fordi at han fikk inntrykket av at jeg er ei jente som får mannfolk på en to tre, og ville ´jekke meg ned litt´? Selv om jeg egentlig er så jordnær som man kan få det. Uansett, fikk en sms av han neste dag, og vi har utvekslet noen. han har hintet på at han vil møte meg edru, og han holder samtalen gående. MEN, det ringer noen varsellamper. En gang så svarte han ikke på nesten et helt døgn, og han har ikke godtatt venneforespørselen min på Facebook. JA, det kan godt være jeg overdriver, men har han noe å skjule? Er han litt overlegen fordi han tror jeg ´trenger ´det? Litt uvandt fordi jeg er vandt med at hvis jeg treffer noen jeg klikker med så legger vi hverandre til på face, enten meg eller han. Og ja , respekterer hans privatliv, men han har ganske mange venner. Huff, er jeg naiv, er det bare en player av en bartender med litt godere skills enn jeg er vandt til å gjennomskue? Anonym poster: 0a3334781eb5a7ab97551adaed3f782e Anonym poster: 430920d4748eb8cb8bd651ece47ddebf Det første jeg tenkte på når jeg leste innlegget ditt er at han har dame...som han kanskje har planer om å dumpe, at han derfor er litt treig med å svare og ikke ville ha deg på facebook osv... han må skjule det for ho fram til det er slutt... jeg vet ikke jeg. det var ihvertfall det som streifet tankene mine. 1
Ferny Skrevet 6. november 2012 #5 Skrevet 6. november 2012 Jeg kan møte en fyr, liker han - ville treffe han igjen. Men vil ikke ha han på facebook før jeg vet det er mer enn en kortvarig greie. Og jeg har ingenting å skjule, bare vil ikke dele mer enn det som kommer naturlig når vi treffes de første gangene. Tror dette er ganske normalt. 3
Hoppetaujenta Skrevet 6. november 2012 #6 Skrevet 6. november 2012 Det første jeg tenkte på når jeg leste innlegget ditt er at han har dame...som han kanskje har planer om å dumpeDet jeg tenkte er at han har dameR i flertall og dem vil han ikke vise deg eller dumpe. 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2012 #7 Skrevet 6. november 2012 (endret) Takk for svar, dere. Ja, mistenker det samme. Men jeg pleier å gjennomskue slike folk, men han virket så skikkelig... Men den gang ei. Tror nok han har sett venneforespørselen, fordi det virker som om han er ganske aktiv. Men vet jo selvsagt aldri. Jeg foretrekker å ha folk på Facebook jeg, da det kan si veldig mye om en person hva man har der. Anonym poster: 430920d4748eb8cb8bd651ece47ddebf Innlegget er redigert som et ledd i rydding Yvonne (mod) Endret 7. november 2012 av Yvonne
AnonymBruker Skrevet 6. november 2012 #8 Skrevet 6. november 2012 Sååå, fant ut at han har dame... Bergen er en liten by... Hehe, faktisk litt skuffet. Bare tenkt å ignorere neste melding. Nå er jeg enda mer skeptisk til menn enn hva jeg var sist, det går faktisk an! Wow... Anonym poster: 430920d4748eb8cb8bd651ece47ddebf 2
Ferny Skrevet 6. november 2012 #9 Skrevet 6. november 2012 Sååå, fant ut at han har dame... Bergen er en liten by... Hehe, faktisk litt skuffet. Bare tenkt å ignorere neste melding. Nå er jeg enda mer skeptisk til menn enn hva jeg var sist, det går faktisk an! Wow... Anonym poster: 430920d4748eb8cb8bd651ece47ddebf Huff. Leit å høre. Opplevde litt det samme. En fyr som ville treffe meg igjen. Aner ikke hvorfor - siden jeg senere samme dag fikk vite at han har dame. Akkurat som om de bare vil sjekke om de har sjangs....
AnonymBruker Skrevet 6. november 2012 #10 Skrevet 6. november 2012 Huff... Anonym poster: 430920d4748eb8cb8bd651ece47ddebf
AnonymBruker Skrevet 7. november 2012 #11 Skrevet 7. november 2012 Jævlig kjipt at sånne idoter skal ødelegge for oss andre bergensere. Men bra du lukta lunta og ikke lot deg lure av den playeren. Stakars dama hans. Anonym poster: 483e430f635d7e2ea6eaa2b3df7b374f 1
Hapa Skrevet 7. november 2012 #12 Skrevet 7. november 2012 Det er mulig jeg er for gammel til å skjønne dette (midt i 30-åra), men lever folk liva sine på facebook? Er det mulig å ta noe piss på nettet så fryktelig seriøst? Til TS: Kan du ikke bare snakke med fyren om det da?
Gjest spavalica Skrevet 7. november 2012 #13 Skrevet 7. november 2012 Bare jeg som er nysgjerrig?Hvilke utestedet snakker vi om:DNed trappene hmm,Metro,Jakob aal,Zachen,Tonga bar?
Anglofil Skrevet 7. november 2012 #14 Skrevet 7. november 2012 Tråden er ryddet for avsporinger og personangrep. Yvonne (mod)
AnonymBruker Skrevet 7. november 2012 #15 Skrevet 7. november 2012 Det er mulig jeg er for gammel til å skjønne dette (midt i 30-åra), men lever folk liva sine på facebook? Er det mulig å ta noe piss på nettet så fryktelig seriøst? Til TS: Kan du ikke bare snakke med fyren om det da? Hehe, ingen fare. Lett å misforstå. Skrev ingen sted at jeg fant det ut på Facebook, da jeg aldri hadde han der. Men vet 110% at han har dame, og han har og hatt kontakt med henne etter denne hendelsen, dvs at de fremdeles er sammen. Godt mulig han vil slå opp med henne, for han virket til å være ute etter noe mer. Men fremdeles ingen unnskyldning da de er sammen og hun ikke aner noe. Og nei, har ingen intensjoner om å snakke med han igjen, selv om han sender meldinger Anonym poster: 430920d4748eb8cb8bd651ece47ddebf 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2012 #16 Skrevet 7. november 2012 Det er mulig jeg er for gammel til å skjønne dette (midt i 30-åra), men lever folk liva sine på facebook? Er det mulig å ta noe piss på nettet så fryktelig seriøst? Til TS: Kan du ikke bare snakke med fyren om det da? jeg har sagt det før,men nå passer det så forferdelig bra: facebook er ikke noe man aktivere og en liten hamster i en ball får alt til å snurre rundt. Du logger inn selv, frivillig. Du legger ut bilde selv,frivillig Du får deg venner, frivillig Alt du gjør på facebook er en handling! det er derfor en bevist handling! Å like bildene til masse random jenter betyr alt annet enn "ingenting",men det kan også bety "jeg liker å like masse bilder" i dette tilfelle blir det helt feil,hvorfor skulle han ikke legge henne til? ingen grunn what so ever, til å bevist ikke legge noe til,men her var det vist en likevel,han har kjæreste!!! Og ja,det er en del skittne hemmeligheter folk har på facebook,og det er ekstremt irriterende når sånne som deg skal komme og si at alt som er på nettet ikke er virkelig. Anonym poster: ecc9e59fd365f48358daf27403077230 2
Hapa Skrevet 7. november 2012 #17 Skrevet 7. november 2012 jeg har sagt det før,men nå passer det så forferdelig bra: facebook er ikke noe man aktivere og en liten hamster i en ball får alt til å snurre rundt. Du logger inn selv, frivillig. Du legger ut bilde selv,frivillig Du får deg venner, frivillig Alt du gjør på facebook er en handling! det er derfor en bevist handling! Å like bildene til masse random jenter betyr alt annet enn "ingenting",men det kan også bety "jeg liker å like masse bilder" i dette tilfelle blir det helt feil,hvorfor skulle han ikke legge henne til? ingen grunn what so ever, til å bevist ikke legge noe til,men her var det vist en likevel,han har kjæreste!!! Og ja,det er en del skittne hemmeligheter folk har på facebook,og det er ekstremt irriterende når sånne som deg skal komme og si at alt som er på nettet ikke er virkelig. Anonym poster: ecc9e59fd365f48358daf27403077230 Da har du misforstått meg litt! Jeg mener ikke at det ikke er virkelig, eller ikke har hendt. Jeg synes bare det virker som at veldig mange bruker veldig mye tid på Facebook, mange timer hver dag. Synes det virker litt rart, men dat kan ha med det at jeg er litt eldre enn mange av de som er der. Og så virker det som at mange blir skuffet om de ikke får MASSE likes på bildene sine. Er det virkelig så viktig? Hvorfor er det så viktig å bli likt av alle og enhver?
AnonymBruker Skrevet 7. november 2012 #18 Skrevet 7. november 2012 Da har du misforstått meg litt! Jeg mener ikke at det ikke er virkelig, eller ikke har hendt. Jeg synes bare det virker som at veldig mange bruker veldig mye tid på Facebook, mange timer hver dag. Synes det virker litt rart, men dat kan ha med det at jeg er litt eldre enn mange av de som er der. Og så virker det som at mange blir skuffet om de ikke får MASSE likes på bildene sine. Er det virkelig så viktig? Hvorfor er det så viktig å bli likt av alle og enhver? Saklig? ... Anonym poster: 430920d4748eb8cb8bd651ece47ddebf 1
Hapa Skrevet 7. november 2012 #19 Skrevet 7. november 2012 Saklig? ... Anonym poster: 430920d4748eb8cb8bd651ece47ddebf Ja, saklig! Hvorfor bryr folk seg så jævlig mye om hva alle andre mener? Dårlig selvtilitt?
AnonymBruker Skrevet 7. november 2012 #20 Skrevet 7. november 2012 Da har du misforstått meg litt! Jeg mener ikke at det ikke er virkelig, eller ikke har hendt. Jeg synes bare det virker som at veldig mange bruker veldig mye tid på Facebook, mange timer hver dag. Synes det virker litt rart, men dat kan ha med det at jeg er litt eldre enn mange av de som er der. Og så virker det som at mange blir skuffet om de ikke får MASSE likes på bildene sine. Er det virkelig så viktig? Hvorfor er det så viktig å bli likt av alle og enhver? nei,du er virkelig usakelig. Vi diskuterer ikke alt i facebook verden nå, vi diskuterer det fakta at han ikke gadd å legge henne til som venn fordi han egentlig hadde kjæreste. Du skrev "Er det mulig å ta noe piss på nett så fryktelig seriøst?" og mitt svar til deg: Alt er ikke seriøst,men noe burde være selvfølge, sånn som å legge til personen du liker/dater som venn. Er en fin linje mot å ta alt seriøst og ingenting. Dette har ingenting med likes å gjøre,så slutt å diskutere det her. Anonym poster: ecc9e59fd365f48358daf27403077230 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå