Gjest Badabing Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 Hva slags julegardiner har dere som bruker det? Jeg ønsker å skifte, fordi det for meg hører til julepyntingen. Men i fjor kjøpte jeg røde gardiner, og det så bare ekstremt tacky ut her. Tenker på å kjøpe hvite i stedet, som jeg heller kan pynte litt opp. Men hvordan? Har dere klart å finne fine julegardiner?
Gjest Tekola Skrevet 6. november 2012 #2 Skrevet 6. november 2012 (endret) Hva med noen med hvitt og gull? Eller lilla? Eller hvitt med litt mønster? Og så kan du heller ta igjen julefargene i puter og pledd? Prøver å finne noe hos Kid og Princess nå, men det var letter sagt enn gjort! Herer i hvert fall julekatalogen til Kid. Vi har bare persienner, men har litt juleduker og sånt som vi finner frem i desember Endret 6. november 2012 av Tekola
Gjest Badabing Skrevet 6. november 2012 #3 Skrevet 6. november 2012 Hvitt med litt mønster var ikke så dumt. Har hatt lilla gardiner et år, men de måtte ned da julepynten kom inn, jeg synes ikke det passet med det røde og lilla. Men jeg skal se litt på de mønstrede hos Kid, et par av de hvite med rødt mønster kunne se ok ut.
Tolly Skrevet 6. november 2012 #4 Skrevet 6. november 2012 Lilla er strengt tatta "den offisielle" adventsfargen. Så julegardiner kan ikke være lilla. Men hvite gardiner med gull eller sølv i, er veldig fint. Evt kan du lage en sånn lang remse med noe julete å henge nedover hver gardin. Hvis de er lange.
Sugerøret Skrevet 6. november 2012 #5 Skrevet 6. november 2012 Jeg har hvite gardiner med litt mønster i.Disse kan du pynte opp selv med bånd,små julepynt osv.
Gjest Badabing Skrevet 6. november 2012 #7 Skrevet 6. november 2012 Takk for tips. Det er i stuen. I de andre rommene bruker jeg stort sett ikke gardiner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå