Miren Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 Har ei gammal Kooikertispe på 7 år som jeg har lyst å ha på utstillinger. Har ikke planer om å vinne noe, men har så lyst å vise ho fram, ha en slags "hobby". Hatt ho på utstilling når ho var yngre, da fikk hun veldig bra, HP blant annet. Og nå har jeg lyst å begynne igjen. Bor i en familie på 5 + hund, katt og fisk, og en hamster.. Har så lyst å ha en ting med hunden liksom, en greie som er vår. Det er meg og henne da, vi har veldig godt forhold og jeg er vel en av dem hun stoler mest på her hjemme, og den hun er mest knyttet til. Lar det seg gjøre å ta henne på utstilling? Eller er hun "utdatert"?
Skywise Skrevet 6. november 2012 #2 Skrevet 6. november 2012 Du kan stille henne i åpen klasse nå, og i veteranklasse når hun fyller 8 år. Er en god del som stiller så gamle hunder med gode resultater, og mange som stiller i veteranklasse etter det igjen. Så lenge hun takler en utstilling og oppfører seg pent ser jeg ingen grunn til at du ikke skulle stille henne. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå