Kassiana Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 Noen som vet hvor jeg får tak i et stort, fint kunstig juletre? Jeg er allergisk og kan ikke ha vanlig tre i hus, derfor ønsker jeg meg et tre som ser virkelig bra ut. Skulle helst sett at jeg hadde et ekte, men allergien mot er dessverre blitt alvorlig Pris er ikke et tema!
Gjest Tekola Skrevet 6. november 2012 #2 Skrevet 6. november 2012 Plantasjen har kanskje noen? Clas Ohlson vet jeg at har. Det er jo litt ulikt hva man ser etter av størrelse og definisjon på hva som er fint, men det er i hvert fall to steder jeg kommer på i forbifarten Håper du finner noe!
Isrose Skrevet 6. november 2012 #3 Skrevet 6. november 2012 I fjor så jeg et veldig fint tre på Black Design shop i Trondheim, et av de mer realistiske jeg har sett. Prisen var deretter, rundt 6000 tror jeg. Hvis du har Black Design i nærheten og prisen ikke er avskrekkende kan det være verdt en tur.
frkharepus Skrevet 9. november 2012 #4 Skrevet 9. november 2012 Perfect home har kunstige juletrær i sin katalog i år. De kommer i to størrelser.
Gjest Lisbeth Skrevet 11. november 2012 #5 Skrevet 11. november 2012 Perfect Home´s juletre er noe av det flotteste på markede Kommer med eller uten lys, og det er 10 års garanti på trærne I tillegg har de kampanje på trærne akkurat nå
Gjest minegenvei Skrevet 14. november 2012 #6 Skrevet 14. november 2012 Jeg kjøpte mitt på Bohus og er veldig fornøyd! Du kan lese et festlig innlegg om kunstige juletrær på bloggen min http://minegenvei.wordpress.com/
Nalaya Skrevet 14. november 2012 #7 Skrevet 14. november 2012 De har ganske fine trær på living også, eller de hadde hvertfall i fjor
ToveM Skrevet 14. november 2012 #8 Skrevet 14. november 2012 Vi kjøpte på Bohus for et par år siden, er veldig fornøyd.
Gjest Fluttershy Skrevet 14. november 2012 #9 Skrevet 14. november 2012 Vet jeg så noen fine falske på Plantasjen i fjor jul. Kanskje verd å ta en titt?
Wonders Skrevet 16. november 2012 #10 Skrevet 16. november 2012 Ikea har alltid. Våres er like fint etter 7 år.
Citrus Skrevet 16. november 2012 #11 Skrevet 16. november 2012 Kjøpte på Nille i fjor og syntes det er fint:) Men nå har vi det i adventstiden som dekorasjon og har vanlig tre der vi feirer selve julaften - kan være jeg hadde investert i et ordentlig flott ett om vi skulle feire jul hjemme også.
Sulosi Skrevet 17. november 2012 #12 Skrevet 17. november 2012 Minner om at innlegg om kjøp og salg bryter med reglene og at det heller ikke er lov med identifiserende innlegg. Innlegg som bryter med dette er fjernet. Mvh Sulosi, mod.
Gjest Ekstase Skrevet 17. november 2012 #13 Skrevet 17. november 2012 Som andre her sier jeg perfect home sine juletrær, ta en titt på Facebook siden deres så finner du bilde :-)
Gjest Evita Skrevet 17. november 2012 #14 Skrevet 17. november 2012 Se denne bloggen for innlegg om veldig fine trær: http://tomineshjem.b...te-juletre.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå