Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor jeg får tak i et stort, fint kunstig juletre? :tree:

Jeg er allergisk og kan ikke ha vanlig tre i hus, derfor ønsker jeg meg et tre som ser virkelig bra ut. Skulle helst sett at jeg hadde et ekte, men allergien mot er dessverre blitt alvorlig :frown:

Pris er ikke et tema!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Plantasjen har kanskje noen? Clas Ohlson vet jeg at har.

Det er jo litt ulikt hva man ser etter av størrelse og definisjon på hva som er fint, men det er i hvert fall to steder jeg kommer på i forbifarten :)

Håper du finner noe!

Skrevet

I fjor så jeg et veldig fint tre på Black Design shop i Trondheim, et av de mer realistiske jeg har sett. Prisen var deretter, rundt 6000 tror jeg.

Hvis du har Black Design i nærheten og prisen ikke er avskrekkende kan det være verdt en tur.

Skrevet

Perfect home har kunstige juletrær i sin katalog i år. De kommer i to størrelser.

Skrevet

Perfect Home´s juletre er noe av det flotteste på markede :) Kommer med eller uten lys, og det er 10 års garanti på trærne :) I tillegg har de kampanje på trærne akkurat nå :)

Skrevet

De har ganske fine trær på living også, eller de hadde hvertfall i fjor :)

Skrevet

Vi kjøpte på Bohus for et par år siden, er veldig fornøyd.

Gjest Fluttershy
Skrevet

Vet jeg så noen fine falske på Plantasjen i fjor jul. Kanskje verd å ta en titt?

Skrevet

Ikea har alltid. Våres er like fint etter 7 år.

Skrevet

Kjøpte på Nille i fjor og syntes det er fint:) Men nå har vi det i adventstiden som dekorasjon og har vanlig tre der vi feirer selve julaften - kan være jeg hadde investert i et ordentlig flott ett om vi skulle feire jul hjemme også.

Skrevet

Minner om at innlegg om kjøp og salg bryter med reglene og at det heller ikke er lov med identifiserende innlegg. Innlegg som bryter med dette er fjernet.

Mvh Sulosi, mod.

Skrevet

Som andre her sier jeg perfect home sine juletrær, ta en titt på Facebook siden deres så finner du bilde :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...