Akvalise Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 Er det ikke veldig dyrt på Ebay når en legger til porto?? Tenkte jeg skulle kjøpe billige småting til barnas julekalender der, men så kommer portoen på toppen av prisen på tingene og da dobler prisen seg. Er det noen måte å få flere ting inn på samme portoavgift...?? Jeg har sett på priser fra Storbritannia. Er klar over makspris inkludert frakt på 200 kroner uten tollavgift. Jeg har absolutt ikke peiling og er nybegynner der.... Så hold ut med meg..... ;-)
Gjest Uanonymbruker Skrevet 6. november 2012 #2 Skrevet 6. november 2012 Om det er veldig dyrt med porto kommer an på hvilken selger du kjøper fra, mange selgere har gratis shipping og veldig lav shipping. Noen selgere tilbyr kombinert shipping for varer kjøpt hos samme selger.
Akvalise Skrevet 6. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2012 Er det noen plass man kan finne ut av det med shipping?? Jeg er inne på Ebays norske sider.
Anglofil Skrevet 6. november 2012 #4 Skrevet 6. november 2012 Jeg synes rent personlig ebays norske sider er rotete, lite brukervennlige, og man finner ikke like mye bra der som på ebay.com og ebay.co.uk. Der kan man sortere ut slik at man kan få vare + frakt listet opp fra billigst til dyrest. Frakt varierer som sagt fra selger til selger og fra vare til vare. Jeg ville gått bort fra ebay.no og heller brukt en av de andre sidene. Mvh Yvonne 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2012 #5 Skrevet 6. november 2012 Bruk de utenlandske og sorter etter pris + frakt. Anonym poster: c80d761e5b18527d926e6c9cdc6dacb9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå